همکاری مسکو، آنکارا و واشنگتن برای ادلب ناکارآمد است

به گزارش ارانیوز، رئیس جمهوری سوریه گفت: غرب معتقد است که صعود روسیه و چین تهدیدی برای موجودیت آن است در نتیجه حالتی از آشوب را در تمامی نقاط دنیا ایجاد می نماید.

همکاری مسکو، آنکارا و واشنگتن برای ادلب ناکارآمد است

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به نقل از نووستی، بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه همکاری روسیه، ترکیه و آمریکا در ادلب را غیرمؤثر و ناکارآمد توصیف و اعلام نمود اگر برعکس آن باشد نیازی به جنگ و درگیری در تعدادی از مناطق شمال سوریه نیست.

از سوی دیگر، بشار اسد توافق نفتی بین کردها و آمریکا در مورد فراوری نفت در میادین نفت خام در شمال سوریه را سرقت توصیف کرد.

رئیس جمهوری سوریه اظهار داشت، این سرقت ممکن است به وسیله آزادسازی اراضی سوریه و توسعه کنترل دولت این کشور بر تمامی بخش های آن متوقف گردد.

وی در ادامه اضافه نمود، امکان ندارد سارقان را از سرقت متوقف کرد مگر اینکه در زندان قرار گیرند یا به طریقی محدود شوند. با جدا کردن آنها از منطقه ای که می توانند در آن سرقت نمایند، می توان اقدامات آنها را محدود کرد. همان کار را باید با این سارقان نیز انجام داد؛ باید آنها از این منطقه طرد شوند و این مسأله تنها راه است و دولت سوریه باید بر تمامی نقاط سوریه کنترل داشته باشد سپس شرایط به حالت عادی خود باز خواهد گشت.

بشار اسد تاکید نمود، غرب معتقد است که صعود روسیه و چین تهدیدی برای موجودیت آن است در نتیجه حالتی از آشوب را در تمامی نقاط دنیا ایجاد می نماید.

وی عنوان داشت، کشورهای غربی بدون توجه به درگیری واقعی یا مصنوعی در کشورها، به مداخله خود در امور کشورهای دیگر در هر مکانی در دنیا ادامه می دهند.

،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 950

به "همکاری مسکو، آنکارا و واشنگتن برای ادلب ناکارآمد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری مسکو، آنکارا و واشنگتن برای ادلب ناکارآمد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید