عبداللهی: وزیر ورزش با حضور مربی ایتالیایی موافقت کرد، طرفداران استقلال ناراحت بودند که به مجلس رفتند

به گزارش ارانیوز، سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: امروز خوشبختانه وزیر ورزش با حضور مربی ایتالیایی در تهران موافقت نموده که وی به تهران بیاید.

عبداللهی: وزیر ورزش با حضور مربی ایتالیایی موافقت کرد، طرفداران استقلال ناراحت بودند که به مجلس رفتند

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، نصرالله عبداللهی در مورد آخرین شرایط تیم فوتبال استقلال گفت: همه وضع استقلال بی پولی است و اوضاع تیم ما خیلی خراب است. استقلال همواره مشکل اقتصادی داشته اما هیچوقت شرایط اینقدر بد نبوده است.

وی اضافه کرد: عاقبت این تیم بد است. اسپانسر به تعهدات خود عمل نموده و حتی بیشتر پرداخت نموده است. حتی از جاهایی هم که قدیم از طرف طرفداران پول گرفتیم ولی خیلی از بازیکنان نیمی از مطالبات خود را دریافت نکردند و مسائل دیگری هم داریم.

سرپرست تیم استقلال ادامه داد: مجیدی خیلی اصرار داشت مربی ایتالیایی به تهران بیاید چون این مربی رزومه درخشانی دارد و سالها مربی تیم ملی ایتالیا بوده اما تا امروز با شرایط او موافقت نشده تا اینکه امروز خوشبختانه ظاهرا آقای وزیر با حضور این مربی موافقت نموده که این مربی به تهران بیاید و کار او انجام گردد.

عبداللهی تاکید نمود: قرار است وی برای این فصل به تهران بیاید و امروز به ما اطلاع دادند که این مربی می تواند راهی تهران گردد. این مربی فقط احتیاج به پول دارد که وارد تهران گردد.

وی در مورد اینکه چرا مسائل استقلال تمام نمی گردد اسم کرد: دولت باید یاری کند. چطور قوانین هند و پنالتی را از خارجی ها می گیریم، باید قوانین درآمدزایی و یاری را هم از کشورهای خارجی یاد بگیریم. این دو تیم طرفدار دارند و امروز طرفداران استقلال ناراحت بودند که به مجلس رفتند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال توضیح داد: زمانی که یک مدیر قرارداد می بندد باید ببینم چگونه پیش می فرایند حتی قرارداد کارگزار هم به وسیله مدیران بالادستی نظارت می گردد. مدیران دولت می دانند این 2 باشگاه چه هزینه هایی دارند. کارگزار ما سال جاری هزینه ها را متقبل شده و چیزی کم نگذاشته است. خواهش من از وزیر ورزش این است که به یک شکل برای ما پول فراهم کند. بازیکنان ما پول زیادی نگرفته اند و حتما بالادستی ها راهی دارند که مشکل را حل نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1412

به "عبداللهی: وزیر ورزش با حضور مربی ایتالیایی موافقت کرد، طرفداران استقلال ناراحت بودند که به مجلس رفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبداللهی: وزیر ورزش با حضور مربی ایتالیایی موافقت کرد، طرفداران استقلال ناراحت بودند که به مجلس رفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید