زمان تحویل نخستین محموله واکسن برکت به وزارت بهداشت اعلام شد

به گزارش ارانیوز، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام گفت: نخستین محموله واکسن ستاد اجرایی، اواخر اردیبهشت ماه در اختیار وزارت بهداشت قرار می گیرد.

زمان تحویل نخستین محموله واکسن برکت به وزارت بهداشت اعلام شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر؛ علی عسگری امروز در حاشیه مراسم اهدای 500 هزار بسته معیشتی به خانواده های مناطق کم برخوردار گفت: در ادامه پنجمین مرحله رزمایش احسان و همدلی، امروز 500 هزار بسته معیشتی در بین خانواده های شناسایی شده توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه ستاد اجرایی فرمان امام از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا امروز 5 میلیون بسته معیشتی در بین خانواده ها در مناطق محروم توزیع کرده است اضافه کرد: این فرآیند تا سرانجام کنترل و پیشگیری از این ویروس ادامه خواهد داشت.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام تاکید کرد: بسته های معیشتی در مناطق محروم و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

عسگری با تاکید بر اینکه بخش عمده ای از این مرحله از رزمایش پیش از نوروز در بین خانواده های مورد نظر توزیع شد گفت: امروز نیز قرار است 500 هزار بسته معیشتی در بین خانواده ها توزیع شود.

به گفته وی، این بسته ها شامل برنج، روغن، ماکارانی، حبوبات و … است که هزینه ریالی آن 400 هزار تومان محاسبه شده است.

وی با اشاره به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان و همزمان با پویش افطاری، مرغ و گوشت گرم نیز در مناطق محروم توزیع خواهد شد گفت: این اقدام برای این است تا بخش کوچکی از آلام و رنج مردم در این ایام برطرف شود.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام در مورد آخرین شرایط تولید واکسن توسط ستاد اجرایی نیز گفت: هفته گذشته اتفاقات خوبی رقم خورد و توانستیم میزان تولید را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های اجرا شده نخستین محموله واکسن ستاد اجرایی اواخر اردیبهشت ماه در اختیار وزارت بهداشت قرار می گیرد و در ادامه نیز در خرداد و تیر ماه مراحل بعدی ادامه پیدا خواهد کرد.

وی به پویش آزادی زندانیان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: این پویش نیز با همکاری ستاد اجرایی و برنامه عصر جدید اجرا خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 26 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1313

به "زمان تحویل نخستین محموله واکسن برکت به وزارت بهداشت اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان تحویل نخستین محموله واکسن برکت به وزارت بهداشت اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید