آمادگی کامل سیستان و بلوچستان برای برگزاری انتخابات ، تحویل اقلام انتخاباتی مورد احتیاج به فرمانداری ها و بخشداری ها

به گزارش ارانیوز، زینی وند گفت: همه تمهیدات، اقدامات اولیه و آموزش های لازم برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است.

آمادگی کامل سیستان و بلوچستان برای برگزاری انتخابات ، تحویل اقلام انتخاباتی مورد احتیاج به فرمانداری ها و بخشداری ها

علی زینی وند معاون سیاسی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار از ، گفت: همه تمهیدات، اقدامات اولیه و آموزش های لازم برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی صورت گرفته و اقلام انتخاباتی مورد احتیاج به فرمانداری ها و بخشداری ها حمل شده است.

او اضافه نمود: هیچ گونه مسئله ای در امر پشتیبانی و مسائل مربوط به انتخابات در هیچ یک از شهرستان های استان وجود ندارد.

او ادامه داد: 47 هزار نفر در 1689 شعبه در سراسر سیستان و بلوچستان امر برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را بر عهده دارند.

زینی وند اظهارداشت: فردا آدینه دوم اسفندماه همزمان با سراسر کشور، فرآیند رای گیری در همه شعب اخذ رای استان، راس ساعت 8 صبح شروع می شود.

او اضافه نمود: سال جاری نسبت به انتخابات دوره گذشته مجلس شورای اسلامی شعب اخذ رای را در استان 10 درصد افزایش دادیم و دلیل آن دسترسی آسان و با سهولت شهروندان در همه نقاط استان به شعب اخذ رای بوده تا با کمترین طی طریق امکان دسترسی به صندوق ها را داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان گفت: سال جاری فرآیند احراز هویت افراد به صورت الکترونیکی انجام می شود بنابراین افراد واجد شرایط رای دادن علاوه بر شناسنامه، کارت ملی خود را نیز به همراه داشته باشند.

زینی وند در سرانجام به شهروندان توصیه کرد: با توجه به اینکه در ادوار گذشته بر اساس قوانین موجود انتخابات اگر بعد از ساعت 24 روز رای گیری نیز افرادی در شعب اخذ رای حضور داشتند، امکان اخذ رای آنان وجود داشت، اما سال جاری با توجه به الکترونیکی شدن فرایند احراز هویت دستگاه هوشمند رأس ساعت 24 غیر فعال می شود لذا توصیه می شود؛ شهروندان رای دادن را به ساعات سرانجامی شب موکول نکنند چرا که حتی در صورت حضور در شعب، از امکان رای دادن محروم خواهند شد.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 480

به "آمادگی کامل سیستان و بلوچستان برای برگزاری انتخابات ، تحویل اقلام انتخاباتی مورد احتیاج به فرمانداری ها و بخشداری ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی کامل سیستان و بلوچستان برای برگزاری انتخابات ، تحویل اقلام انتخاباتی مورد احتیاج به فرمانداری ها و بخشداری ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید