کرونا در اروپا، از شرایط بد بیمارستان های آلمان تا بالاتر بودن تعداد فوتی ها از آمارهای رسمی اسپانیا

به گزارش ارانیوز، جدیدترین اخبار کرونایی در اروپا نشان می دهد که شرایط بیمارستان ها در آلمان با توجه به بحران کرونا رو به وخامت گذاشته و نتیجه یک آنالیز هم نشان می دهد آمارهای مرگ کرونایی در اسپانیا بسیار بالاتر از آمارهای رسمی اعلام شده است.

کرونا در اروپا، از شرایط بد بیمارستان های آلمان تا بالاتر بودن تعداد فوتی ها از آمارهای رسمی اسپانیا

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران با توجه به کاهش محدودیت های کرونایی در بسیاری کشورهای عضو اتحادیه اروپا شیوع کرونا در بعضی مناطق دوباره شروع شده و منجر به بازگشت محدودیت ها شده است.

کاهش فرایند بازگشت هواداران داعش به آلمان در دوران کرونا

جدیدترین اخبار کرونایی از اتحادیه اروپا حاکی از آن است که در دوران بحران کرونا فرایند بازگشت هواداران داعش به آلمان کندتر شده است. آز آگوست سال 2019 تنها یک زن آلمانی با 3 فرزندش به آلمان آمده است.

این خبر را دولت آلمان در پاسخ به درخواستی از طرف حزب سبز آلمان داده و تاکید نموده که برلین همچنان در این راستا کار می نماید تا امکان بازگشت اتباع داعشی آلمانی به کشور را فراهم کند.

مقام آلمانی: کرونا به آرامی و با تمام قدرت باز می گردد

مارکوس زودر، رئیس حزب دولتی سوسیال مسیحی آلمان هم در یک سخنرانی درباره شیوع های منطقه ای صحبت نموده و تاکید نمود که کرونا در آلمان تمام نشده و به آرامی و با تمام قدرت بر می گردد.

وی بر لزوم رعایت راهکارهای مقابله با کرونا از جمله تست های گسترده، حمل ماسک و اقدامات قرنطینه ای تاکید نموده و گفت: آثار فصل تعطیلات در بعضی مناطق دیده می گردد.

مذاکره اسپانیا با انگلیس برای تضعیف قانون قرنطینه مسافران اسپانیایی

اسپانیا هم با انگلیس مذاکره می نماید که در طرح قرنطینه مسافران از اسپانیا به انگلیس برای بعضی مناطق استثناء قائل گردد.

افزایش شمار مبتلایان در مناطق جهانگردی اتریش

شمار افراد مبتلا به کرونا درمناطق جهانگردی اتریش هم بسیار رو به افزایش است.

آمارهای قربانیان کرونا در اسپانیا بیش از آمارهای رسمی

بر اساس ارزیابی های ال پایس آمار قربانیان ابتلا به کرونا در اسپانیا بسیار بیشتر از آمارهای رسمی اعلام شده است. در این مقاله آمده است که تمام موارد مرگ منطقه ای و مشکوک در اثر عفونت کرونا ویروس کورد ارزیابی قرار گرفته و این نتیجه بدست آمده است که حدود 44868 نفر در اسپانیا در اثر ابتلا به ین بیماری جان خود را از دست داده اند. بر اثر آمارهای رسمی تعداد مرگ کرونایی حاصل از کرونا اسپانیا 28432 مورد بوده است.

هشدار درباره موج دوم کرونا در آلمان

رئیس حزب لیبرال دموکرات آلمان هم تست کرونای اجباری برا جهانگرد های بازگشته از مناطق خطر کرونایی را درخواست نموده و گفته است که هزینه آن هم باید بر عهده خود جهانگرد ها باشد.

وی همچنین تاکید نمود که خطر وقوع موج دوم کرونا با توجه به سفرهای تابستانی وجود دارد.

کرونا عامل وخامت اوضاع بیمارستان های آلمان

بحران کرونا شرایط متشنج بیمارستان های آلمان را به صورت چشمگیری تشدید نموده است. تقریبا از هر 10 کلینیک آلمانی 6 مورد (57 درصد) انتظار دارند که در سال 2020 با کسری روبرو شوند، این در حالی است که سال گذشته 32 درصد بیمارستان ها چنین احساسی داشتند.

این نتیجه یک آنالیز بیمارستانی است که روز دوشنبه منتشر شده است. این آنالیز از بین حدود 600 تا از بزرگترین بیمارستان های آلمان انجام گرفته است.

پیتر ماگونیا، از محققان این آنالیز در این باره گفته است: سیستم بهداشت و درمان در آلمان کار می نماید و این مسئله در دوران بحران کرونا خود را نشان داد. اما اوضاع اقتصادی بسیاری از کلینیک ها در آلمان به طرز چشمگیری رو به وخامت گذاشته است. وی تاکید نمود که انتظار بهبود قریب الوقوع شرایط اقتصادی بیمارستان ها نمی رود.

کرونا همچنان خطری رفع نشده برای منطقه یورو

بر اساس ارزیابی رئیس بانک مرکزی اروپا خطر ویروس کرونا برای منطقه یورو هنوز تمام نشده است. وی در مصاحبه ای با یک رسانه اروپایی بیان کرد که هنوز خیلی زود است که درباره یک پیروزی سخن بگوییم.

افزایش آمار مبتلایان کرونا در اروپا

جدیدترین آمارهای رسمی نشان می دهد که کرونا همچنان در کشورهای مهم اروپایی قربانی می گیرد و تا به حال حدود 319501 نفر در اسپانیا به کرونا مبتلا شده و 28432 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

در انگلیس هم تا به حال 299426 نفر به کرونا مبتلا شده و 45752 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

ایتالیا هم به شدت تحت تاثیر شیوع کرونا قرار گرفته و تا به حال 246118 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و 35107 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

بر اساس جدیدترین آمارها در آلمان هم تا به حال 206741 نفر به کرونا مبتلا شده و 9203 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

در فرانسه هم تا به حال 180528 نفر به کرونا مبتلا شده و 30192 نفر هم در اثر ابتلا به آن جان باخته اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 843

به "کرونا در اروپا، از شرایط بد بیمارستان های آلمان تا بالاتر بودن تعداد فوتی ها از آمارهای رسمی اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در اروپا، از شرایط بد بیمارستان های آلمان تا بالاتر بودن تعداد فوتی ها از آمارهای رسمی اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید