خبرنگاران پلیس ، پرونده مرگ مشکوک در خانه سالمندان شهر میلان را دست گرفت

به گزارش ارانیوز، تهران- خبرنگاران- پلیس ایتالیا تحقیق و تفحص درباره بزرگترین خانه سالمندان این کشور در پی مرگ مشکوک 143 سالمند را شروع نموده است.

خبرنگاران پلیس ، پرونده مرگ مشکوک در خانه سالمندان شهر میلان را دست گرفت

جهت دریافت خدمات درب ورودی ساختمان ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، حرف و حدیث درباره علت مرگ 143 نفر در خانه سالمندان پیو آلبرگو بالا گرفت و مدیریت این مرکز در مظان اتهام سوء مدیریت و سهل انگاری قرار گرفته است.

تلویزیون دولتی آر ای آی (RAI) ایتالیا در این مورد گزارش داد که پلیس اقتصادی، پرونده های کلینیکی و سایر اسناد از خانه سالمندان یک هزار تختخوابی پیو آلبرگو (Pio Albergho Trivulzio) در میلان را برای تحقیقات و آنالیز ضبط نموده است.

دادستان ایتالیا به دنبال شکایت کارکنان خانه سالمندان تحقیقات را شروع نموده است.

کارکنان خانه سالمندان در شکایت خود عنوان نموده اند که مدیریت به پرستاران و پزشکان گفته برای این که بیماران و سالمندان نگران نشوند از ماسک های حفاظتی استفاده نکنند

خانه سالمندان پیو آلبرگو تاکید نموده است که با پلیس و مراجع ذی صلاح برای تحقیقات در این پرونده همکاری می نماید.

منطقه لومباردی ایتالیا یک کمیسیون مستقل برای آنالیز مرگ و میر در خانه سالمندان تشکیل داده زیرا بیشتر مرگ و میر در این منطقه در شمار تلفات رسمی اعلام نشده اند و از بیماران و فوت شدگان پیش از مرگ آزمایش کرونا نگرفتند.

موسسه ملی بهداشت ایتالیا نیز آنالیز در خصوص مرگ و میر در خانه سالمندان را شروع نموده است.

در پی شیوع ویروس کرونا در کشورهای اتحادیه اروپا، نتایج تحقیقات مدرسه اقتصاد لندن در اروپا تصویر هولناکی را در اروپا نشان می دهد و گزارش ها حاکیست که نیمی از جان باختگان ناشی از بیماری کرونا متعلق به خانه های سالمندان است.

نتایج تحقیقات نشان می دهد که بطور میانگین بین 42 تا 57 درصد فوتی ها در کشورهای ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، ایرلند و بلژیک در خانه های سالمندان اتفاق افتاده است.

آمارها نشان می دهد 54 درصد آمار فوت شدگان در ایرلند، 45 درصد در ایتالیا، 42 درصد در بلژیک و 57 درصد در اسپانیا آمار فوتی ها را ساکنان خانه های سالمندان تشکیل می دهند.

این در حالی است که به گزارش گاردین، مسئولان وزارت بهداشت انگلیس افراد فوت شده در خانه های سالمندان و نیز فوت شدگان در کلینیک های پرستاری را از آمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور مستثنی نموده تا آمار کشته شدگان بر اثر کرونا را کمتر جلوه دهند.

بنا بر این گزارش، مسئولان انگلیس جان باختن صدها مریض در خانه های سالمندان را هنگام جمع آوری آمارهای رسمی از قربانیان در نظر نمی گیرند.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 523

به "خبرنگاران پلیس ، پرونده مرگ مشکوک در خانه سالمندان شهر میلان را دست گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پلیس ، پرونده مرگ مشکوک در خانه سالمندان شهر میلان را دست گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید