چرا برخلاف شیوع کووید 19 میلیون ها مسافر به خاک کانادا وارد شدند؟

به گزارش ارانیوز، به گزارش سی بی سی، از 23 مارس حدود 4.4 میلیون کانادایی و خارجی به وسیله زمینی یا هوایی وارد شده اند

چرا برخلاف شیوع کووید 19 میلیون ها مسافر به خاک کانادا وارد شدند؟

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای 5 ساله کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

از زمان تحمیل محدودیت های سفر COVID-19 در اواخر ماه مارس توسط کانادا ، بیش از چهار میلیون نفر وارد این کشور شده اند.

اگرچه این بسیار کمتر از حد معمول است ، اما مشاهده پلاک های ایالات متحده یا فرود پروازهای بین المللی هنوز نگرانی هایی را ایجاد نموده است که خارجی ها راهی برای دزدکی حرکت کردن در آن پیدا نموده اند.

در آلبرتا - خانه کانون گرم گردشگران ، بانف - RCMP گزارش داد که بین 17 ژوئن و 25 آگوست ، افسران 243 شکایت از اتومبیل های روکش دار ایالات متحده در این استان دریافت نموده اند.

تعداد کمی از جریمه ها به آمریکایی ها تبدیل شده است که قوانین سفر کانادا را پوشانده اند. با این حال ، آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) خاطرنشان می نماید که دلایل موجه زیادی برای ورود آمریکایی ها به این کشور وجود دارد.

به دلایل زیر است که علیرغم محدودیت های سفر کانادا ، این کشور هنوز برای بعضی از بازدیدنمایندگان باز است.

در زمان شیوع کرونا چه کسی وارد کانادا می گردد؟

برای یاری به کاهش شیوع COVID-19 ، کانادا فقط به خارجی ها اجازه می دهد برای اهداف غیر اختیاری وارد کشور شوند. افرادی که گذرنامه دریافت می نمایند شامل دانشجویان و کارگران واجد شرایط بین المللی در صنایعی هستند که از جمله بهداشت ، خدمات غذایی و حمل و نقل ضروری به نظر می رسند.

در ماه ژوئن ، دولت فدرال قوانین خود را آرام کرد و اجازه داد خارجی ها بتوانند با خانواده نزدیک در کانادا ملاقات نمایند.

در همین حال ، شهفرایندان کانادایی ، دو تابعیتی و اقامت دائم ، هنوز هم می توانند آزادانه از کشور خارج شده و دوباره وارد کشور شوند. آنها پس از بازگشت باید 14 روز خود را منزوی نمایند.

چرا کانادا طی COVID-19 مرزهای بین المللی خود را به روی بیشتر مسافران بسته است

براساس CBSA ، که به صورت هفتگی تعداد افراد را ردیابی می نماید ، از 23 مارس ، بیش از 4.4 میلیون کانادایی و خارجی به وسیله زمینی یا هوایی وارد کانادا شده اند.

اعداد در مقایسه با سفر قبل از همه گیری یک قطره در دریا هستند.

به عنوان مثال ، در آخرین هفته ماه اوت ، 185 هزار و 866 مسافر به وسیله زمینی وارد کانادا شده اند - 88 درصد کاهش در مقایسه با مدت مشابه در سال 2019.

65285 مسافر هوایی دیگر نیز در آن هفته در کانادا فرود آمدند - تقریبا 93 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته.

آیا محدودیت های ورود به کانادا به اندازه کافی سخت است؟

از زمان اعمال محدودیت های سفر در کانادا ، CBSA هزاران خارجی را روگردان نموده است.

این آژانس گزارش داده است که بین 22 مارس و 19 آگوست ، ورود بیش از 16000 نفر را که سعی داشتند به وسیله زمین یا هوا از ایالات متحده عبور نمایند ، منع نموده است. نزدیک به نیمی رد شدند زیرا آنها می خواستند به دلایل تفریحی مانند گشت و گذار و خرید وارد شوند.

CBSA گفته است کانادا باید درهای خود را به روی بعضی از خارجی ها باز نگه دارد تا کانادایی ها همچنان به کالاها و خدمات ضروری دسترسی داشته باشند.

بیشتر افرادی که در حال حاضر به وسیله زمینی وارد می شوند رانندگان کامیون هستند - که کارگران اساسی محسوب می شوند.

استوارت CBSA گفت: CBSA متعهد به حفظ زنجیره های تأمین مرزی ، حمایت از واردنمایندگان و صادر نمایندگان کانادایی و حصول اطمینان از جریان آزاد کالا و خدمات در مرزهای بین المللی ما است.

کلی لی ، استاد بهداشت عمومی در دانشگاه سایمون فریزر ، گفت که آیا همه نوع مسافرتی که کانادا به عنوان ضروری تعریف نموده است ، در این گروه جای بحث دارد.

وی کانادا را به عنوان مثال ذکر کرد که به آمریکایی ها اجازه می دهد به وسیله کشور برای کار و یا بازگشت به خانه به آلاسکا رانندگی نمایند. این قانون باعث عصبانیت کانادایی ها شده است که می ترسند این یک مانع برای آمریکایی هایی باشد که می خواهند برای تعطیلات وارد کانادا شوند.

مردم می گویند ، خوب ، در واقع ، افرادی که به آلاسکا می رانند ، چرا مجاز به این کار هستند ، آیا این لازم است؟ بنابراین یک نوع بحث در آنجا وجود دارد. لی گفت ، وی همچنین در زمینه حاکمیت بهداشت جهانی مطالعه می نماید.

برای پیچیدگی بیشتر مسائل ، بعضی از آمریکایی ها قوانین CBSA را که طبق آن هنگام رانندگی به آلاسکا ، نمی توانند در طول راستا توقف غیر ضروری انجام دهند ، نادیده گرفتند.

طبق گزارش Alberta RCMP ، افسران 9 جریمه 1200 دلاری برای ساکنان ایالات متحده صادر کردند که گفته می گردد از آلاسکا می فرایند یا از آن می فرایند که برای دیدن مناظر پارک ملی بنف متوقف شده اند.

یکی از مجرمان ادعا شد که روز بعد - در تاریخ 26 ژوئن - دوباره از قوانین سرپیچی کرد و در نتیجه به دلیل نقض قانون قرنطینه کانادا متهم شد. جان پنینگتون از کنتاکی قرار است در تاریخ 26 نوامبر در دادگاه کانمور ، آلبرتا حاضر گردد.

در اواخر ماه ژوئیه ، CBSA قوانین خود را برای آمریکایی های مقیم آلاسکا با اجبار به نشان دادن آویز در ماشین خود ، هدف اهداف خود را تقویت کرد. آنها همچنین باید قبل از عزیمت به کانادا با مقامات مرزی چک نمایند

لی گفت نگرانی دیگر این است که کانادایی ها هنوز می توانند در خارج از کشور تعطیلات خود را بگذرانند.

امور بین الملل کانادا در حال حاضر توصیه می نماید سفرهای غیر ضروری بین المللی را انجام ندهید ، اما می گوید که آیا لازم است که سفر آنها باشد ، کانادایی ها تصمیم می گیرند.

لی گفت: مردم در تعطیلات به خارج از کشور سفر می نمایند و دوباره برمی گردند ، بنابراین این مسئله مرا نگران می نماید. هیچ مسافرتی بدون خطر نیست. ما هر بار خطر ابتلا به عفونت را داریم.

طبق آژانس بهداشت عمومی کانادا ، از ماه مارس ، زمانی که این کشور محدودیت های سفر خود را اعمال کرد و به کانادایی ها توصیه کرد که به خارج از کشور سفر ننمایند ، درصد موارد COVID-19 مرتبط با سفرهای بین المللی به طرز چشمگیری کاهش یافته است.

در ماه فوریه ، 42.2 درصد موارد COVID-19 با سفرهای بین المللی مرتبط بود. این تعداد در ماه مه به کمترین میزان 0.4 درصد کاهش یافت و از آن موقع برای سه هفته اول آگوست به 3.2 درصد رسیده است.

در ادامه چه اتفاقی میفتد؟

لی در حال اجرا یک تحقیق بین المللی است که با همکاری سازمان بهداشت جهانی در حال آنالیز اثربخشی محدودیت های سفر و سایر اقدامات فرامرزی طی یک بیماری همه گیر است.

وی گفت که کشورها نه تنها باید کنترل نمایند که چه کسی وارد می گردد ، بلکه همچنین اقدامات بعدی مسافران نیز باید مورد آنالیز قرار گیرد.

چه اتفاقی برای افراد می افتد وقتی از مرز عبور می نمایند؟ آیا ما به اندازه کافی کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که آنها از قوانین پیروی می نمایند؟

کانادا به تمام ورود نمایندگان بین المللی به مدت 14 روز قرنطینه می نماید ، اما حداقل تعداد انگشت شماری از افراد در حال سرپیچی از دستور و جریمه نقدی تا 1000 دلار دستگیر شده اند.

هفته گذشته ، مدیر بهداشت عمومی کانادا ، دکتر ترزا تام ، گفت که دولت فدرال در حال آنالیز است که آیا آزمایش آزمایش COVID-19 هنگام ورود به کانادا ، به جای احتیاج به قرنطینه ، عملی است.

منبع: اینترنت
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 922

به "چرا برخلاف شیوع کووید 19 میلیون ها مسافر به خاک کانادا وارد شدند؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "چرا برخلاف شیوع کووید 19 میلیون ها مسافر به خاک کانادا وارد شدند؟" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا برخلاف شیوع کووید 19 میلیون ها مسافر به خاک کانادا وارد شدند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید