پژوهشگران پارک علم و فناوری کردستان اقدام به طراحی پل کارت کردند

به گزارش ارانیوز، محصول پل کارت، راه چاره سالم تر پرداخت و دریافت وجه در زمان شیوع اپیدمی کرونا، از سوی فناوران پارک علم و فناوری کردستان طراحی شد.

پژوهشگران پارک علم و فناوری کردستان اقدام به طراحی پل کارت کردند

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ دیجیتال کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، محصول پل کارت که از سوی فناوران پارک علم و فناوری کردستان طراحی شده، دارای خدمات پرداخت و دریافت وجه بدون کارت و بدون تماس است که براساس اسکن کد QR و خدمات کوتاه برد Bluetooth طراحی شده است.

خدمات پل کارت بدون اپلیکیشن نیز قابل استفاده بوده و تنها با یک اسکن ساده QR وارد فرآیند پرداخت خواهد شد. علاوه بر آن تیم پل کارت دستگاه هایی با قابلیت ویرایش مبلغ فراوری نموده که برای کسب وکار های مختلف قابل استفاده هستند.

نویدی، مدیرعامل یکی از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری در این باره گفت: پل کارت به دلیل اینکه نیازی به تبادل کارت و ورود رمز بر روی دستگا ه کارت خوان ندارد، می تواند به کاهش پخش ویروس در کسب وکار ها و در حین انجام عملیات خرید (پرداخت و دریافت وجه) یاری کند.

نویدی در خصوص نحوه انجام عملیات اظهار کرد: نحوه انجام عملیات خرید به این صورت است که در محل فروشگاه یا هر نوع کسب وکار دیگر، کد QR نصب شده یا یکی از دستگاه های فراوریی این شرکت قرار می گیرد. سپس مشتری (دارنده کارت) به وسیله تلفن همراه کد مورد نظر را اسکن نموده و به صفحه پرداخت راهنمایی می گردد. نهایتاً مشتری با ورود اطلاعات کارت بر روی تلفن همراه خود، پرداخت را انجام می دهد؛ بنابراین تماس فیزیکی به وسیله کارت بانکی بین فروشگاه و مشتری اتفاق نمی افتد.

وی ابراز کرد: بنابراین در جهت پیشگیری کرونا؛ مراکز درمانی و دارویی، تاکسی و حمل و نقل و هر نوع کسب و کاری که دارای صف و شلوغی باشد، می توانند از این خدمت استفاده نمایند. در حالت عادی کسب و کار های تمامی کسب و کار های اینترنتی، سازمان های عضو پذیر، برنامه نویسان کامپیوتری، تاکسیرانی، پیک و پست، تفریحات دریایی، آژانس مسافرتی، عوارض راه، طلا و سکه فروشی، داروخانه، عمده فروشی، بازرایابی مستقیم، موسسات اقتصادی و صرافی، آژانس املاک، نمایشگاه اتومبیل، باشگاه های خصوصی، مراکز آموزش مجازی و مکاتبه ای، موسسات خیریه و خدمات اجتماعی می توانند از خدمات پل کارت استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 529

به "پژوهشگران پارک علم و فناوری کردستان اقدام به طراحی پل کارت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پژوهشگران پارک علم و فناوری کردستان اقدام به طراحی پل کارت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید