چاپ 3 کتاب در انتشارات Elsevier

به گزارش ارانیوز، محققان دانشگاه صنعتی ارومیه پیروز به چاپ سه کتاب در انتشارات معتبر Elsevier شدند.

چاپ 3 کتاب در انتشارات Elsevier

به گزارش خبرنگاران، دکتر کامران قاسم زاده، دانشیار گروه مهندسی شیمی دانشکده انرژی های تجدیدپذیر دانشگاه صنعتی ارومیه، در سال 2019 پیروز به چاپ دو کتاب به زبان انگلیسی در انتشارات Elsevier شده است.

وی با چاپ 45 مقاله علمی - پژوهشی در مجلات بین المللی در سال 97 نیز به عنوان پژوهشگر برتر استان معرفی شد و با تجربه تدوین 41 فصل در کتاب های مختلف بین المللی، به دعوت Angelo Basile ، یکی از محققان شورای ملی تحقیقات ایتالیا (CNR)، اقدام به نشر تجربیات پژوهشی خود از طریق انتشارات معتبر Elsevier کرده است.

دو کتاب چاپ شده در سال 2019 با عناوین Ceramic Membrane Bioreactors و Microporous Membranes and Membrane Reactors در سایت های معتبر فروش کتاب ارائه شده و قابل تهیه است. در کتاب Ceramic Membrane Bioreactors نام دکترالهام جلیل نژاد، استادیار جوان گروه مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی ارومیه نیز ذکر شده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی وزارت علوم،دکترقاسم زاده، پیش از این در سال 2017 اولین کتاب بین المللی خود را از طریق انتشارات معتبر Elsevier با عنوان Silica Membranes, Preparation, Modelling, Application and Commercialization به چاپ رسانده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 269

به "چاپ 3 کتاب در انتشارات Elsevier" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاپ 3 کتاب در انتشارات Elsevier"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید