پذیرش 300 دانشجوی جدیدالورود در دانشگاه صنعتی کرمانشاه

به گزارش ارانیوز، خبرنگاران/کرمانشاه معاون آموزشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه از آغاز آموزش های مجازی 2500 دانشجوی دانشگاه صنعتی کرمانشاه خبر داد و گفت: از این تعداد حدود 300 نفر دانشجویان جدیدالورود هستند.

پذیرش 300 دانشجوی جدیدالورود در دانشگاه صنعتی کرمانشاه

محمود حشمتی در گفت و گو با خبرنگاران، بااشاره به شروع سال تحصیلی تازه دانشجویان دانشگاه صنعتی کرمانشاه، اظهار کرد: دانشجویان این دانشگاه از اواخر شهریور آموزش های خود را به شکل مجازی شروع کرده اند.

وی افزود: آموزش مجازی دانشجویان تازهالورود هم از هفته گذشته با چند هفته تاخیر به علت فرآیندهای ثبت نام شروع شده که البته طبق برنامه کلاس های جبرانی خواهند داشت.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه ادامه داد: همچنین نشست توجیهی برای دانشجویان تازهالورود دانشگاه را برگزار کردیم که طی آن نحوه ارتباط با دانشگاه، معرفی سامانه های آموزش آنلاین و دیگر مسائل کلی که در بدو ورود لازم است بدانند و الزاماتی که باید رعایت کنند را به آنها گفتیم.

وی تعداد دانشجویان تازهالورود این دانشگاه در مقطع کارشناسی را حدود 300 نفر گفت و گفت: با احتساب 2200 دانشجویی که از قبل داشتیم، برای این ترم حدود 2500 دانشجو خواهیم داشت که از این تعداد حدود 200 نفر در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل می کنند.

حشمتی درخصوص تعداد دانشجویان تازهالورود این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد هم گفت: پیش بینی می کنیم حدود 100 دانشجوی تازه برای این مقطع در ترم جاری پذیرش داشته باشیم.

به گفته این مسئول دانشگاه صنعتی کرمانشاه برای ترم جاری در مقطع کارشناسی ارشد دو رشته تازه مهندسی شیمی گرایش محیط زیست و مهندسی برق گرایش کنترل را راه اندازی کرده است.

وی در خصوص نحوه آموزش ها برای ترم جاری هم گفت: طبق بخشنامه های ابلاغی وزارت علوم، برنامه ریزی های خود را برای شروع آموزش های حضوری شروع کرده ایم.

حشمتی گفت: تا آن زمان آموزش ها را به شکل مجازی برگزار خواهیم کرد و البته پیش بینی هم می شود که بازگشایی دانشگاه ها تدریجی باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1549

به "پذیرش 300 دانشجوی جدیدالورود در دانشگاه صنعتی کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش 300 دانشجوی جدیدالورود در دانشگاه صنعتی کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید