ویژه برنامه جهادی تسویه حساب دفتری برگزار می گردد

به گزارش ارانیوز، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی وهنری منطقه هشت، سعید رنجبریان، رییس فرهنگسرای گلستان با اعلام این خبر گفت: ویژه برنامه جهادی تسویه حساب دفتری با هدف دستگیری از نیازمندان، مساکین و کارگران روزمزد و آسیب دیدگان از کرونا در محله های کم برخوردار شهر تهران اجرا خواهد شد.

ویژه برنامه جهادی تسویه حساب دفتری برگزار می گردد

مدیر فرهنگی هنری منطقه هشت اضافه کرد: با توجه به شرایط کرونایی و مسائل معیشتی و اقتصادی حاکم، عده ای از افراد با از دست دادن شغل و درآمد حاصل از آن، کاهش درآمد و عدم توانایی اقتصادی به خرید کردن اجناس به صورت نسیه روی آورده اند و بعد از مدتی این بدهی ها بر روی هم انباشته شده و موجب شرمساری و فشار روحی افراد خواهد شد.

ایشان در ادامه گفت: در ویژه برنامه جهادی تسویه حساب دفتری همکاران فرهنگسراهای شهر تهران به سراغ دفاتر حساب مغازه های سطح شهر مانند: سوپرمارکت ها و نانوایی ها رفته و حساب های دفتری مشتریان نیازمند و کم برخوردار را تسویه خواهند کرد.

رنجبریان در سرانجام از تمامی خیرین و شهروندان شهر تهران دعوت کرد تا با مراجعه به نزدیکترین فرهنگسرای محله خود در این ویژه برنامه جهادی شرکت نمایند.

ویژه برنامه جهادی تسویه حساب دفتری از 25 اسفندماه شروع و تا سرانجام اردیبهشت ماه سال 1400 ادامه خواهد داشت.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1232

به "ویژه برنامه جهادی تسویه حساب دفتری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژه برنامه جهادی تسویه حساب دفتری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید