نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان هنوز به مازندران اعلام نشده است

به گزارش ارانیوز، به گزارش خبرنگاران، علیرضا یونسی پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن، با اشاره به نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس گفت: نتیجه بررسی صلاحیت ها و رسیدگی به شکایت های داوطلبان رد صلاحیت شده امروز اعلام می شود و طی اعلام فرماندار تنکابن در این حوزه انتخابیه تا به امروز نتایج بررسی شکایات داوطلبان رد صلاحیت شده به فرمانداری تنکابن تا این لحظه اعلام نشده است.

نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان هنوز به مازندران اعلام نشده است

وی با تبریک دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی خواستارحضورباشکوه در راهپیمایی 22 بهمن شد و گفت: این روزها یادآور دلاوری های مردم ایران و رهبری های پیامبرگونه امام راحل (ره) است و قدرت های بزرگ به حقیقت معنایی ایران اسلامی و در تحلیل های سیاسی شان به قدرت اسلام در جهان پی برده اند و در مقابله باقدرت اسلام، تکفیری ها را علم کرده اند.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس نیز بابیان اینکه بخش عمده ای از مسائل امروز حتی فرهنگی متأثر از مسائل اقتصادی است گفت: کیلومترها ساحل دریاداریم اما یک اسکله تفریحی نداریم و باید بررسی شود چه کسی مانع سرمایه گذاری در ساحل دریا است.

شمس الله شریعت نژاد با تأکید بر اینکه باید شرایط را برای سرمایه گذاری تسهیل کنیم گفت: در بحث حریم راه ها و کنارگذر تنکابن حریم های متفاوتی اعلام شده است که سبب بروز مسائلی برای مردم شده است.

وی سرمایه گذاری برای صنایع تبدیلی را در منطقه ضروری برشمرد و گفت: در حال حاضر بسیاری از محصولات ازجمله کیوی بدون فرآوری صادر می شود در حالی می توان با ایجاد صنایع تبدیلی، درآمدزایی مردم را افزایش داد.

طرح های هادی دکان بازار شده است

شریعت نژاد با اشاره به مسائل سپرده گذاران موسسه ثامن الحجج شعبه تنکابن (وحدت سبز سابق) شرح داد: باید بانک مرکزی در این زمینه جوابگو باشد.

وی به طرح های هادی روستایی اشاره و شرح داد: طرح هادی در اروپا منسوخ شده است ولی این طرح هادی در کشور دکان بازار برای بعضی ها شده است.

شریعت نژاد، بابیان اینکه موضوع تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی تأییدشده است بیان داشت: این طرح در صورت تصویب در صحن مجلس به صورت آزمایشی به مدت پنج سال انجام می شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تنکابن نیز بابیان اینکه شهرستان تنکابن در جریان انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس شهدای والامقامی را تقدیم کرده است بیان داشت: هم اکنون نیز در دفاع از حرم اهل بیت (ع)، اولین شهید مدافع حرم را تقدیم کرده است.

سید امیرحسینی جو با تشریح پتانسیل های تولیدی، صنعتی، کشاورزی و غیره در شهرستان افزود: جوانان این منطقه باکمترین امکانات با شور فراوان افتخارات بین المللی را کسب کرده اند ودرحال پیشرفت هستند.

فرماندار ویژه تنکابن بابیان اینکه این منطقه به لحاظ جاذبه های گردشگری ظرفیت های فراوانی دارد گفت: با آغوش باز و امنیت کامل در انتظار سرمایه گذاران عزیز هستیم و در بخش هایی نیز در این خصوص موفقیت هایی را داشته ایم.

افتتاح 27 میلیارد تومان پروژه دهه فجر در تنکابن

حسینی جو اظهار کرد: در دهه فجر امسال بااعتبار 27 میلیارد تومان پروژه های بخش خصوصی در این شهرستان در حال افتتاح است و از مهم ترین پروژه های در حال اقدام را بیمارستان فوق تخصصی جنرال تنکابن، رینگ شهری نشتارود، کمربندی شیرود و پل مرکزی شهرنشتارود است.

حسینی جو با اشاره به ایجاد فضای سبز مناسب و مبلمان شهری تنکابن از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر تنکابن گفت: در بحث آب و فاضلاب شهری، پروژه آب و فاضلاب شهری برکندی در حال انجام است.

فرماندار ویژه تنکابن بابیان اینکه تفویض اختیارات فرمانداری ویژه باعث ارتقای سطح کیفی این شهرستان خواهد شد تأکید کرد: بافت روستایی در طرح های هادی جوابگوی مناطق گردشگری این شهرستان نیست.

وی با تأکید بر حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی افزود: 330 شعبه اخذ رأی در سه شهرستان تنکابن، رامسر و عباس آباد در انتخابات 7 اسفند آماده اخذ رأی از مردم شریف هستند.

فرماندار تنکابن بر رعایت حق الناس تأکید کرد و گفت: همه تلاش می کنیم از آرمانه ای امام راحل و انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 524

به "نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان هنوز به مازندران اعلام نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان هنوز به مازندران اعلام نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید