معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی کناره گیری کرد

به گزارش ارانیوز، دکتر امیر محسن ضیایی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی کناره گیری کرد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی کناره گیری کرد

دکتر ضیایی با تایید استعفای خود، در گفت وگو با خبرنگاران مطرح کرد: در زمان تغییر مسئولیت ها، رفتار حرفه ای ایجاب می نماید که مدیران و معاونان مجموعه با ارایه استعفانامه، دست مدیریت جدید را برای ادامه همکاری باز بگذارند. همچنین ما جزو اعضای هیات علمی و از مجموعه دانشگاه هستیم و استعفا به معنای جدایی از مجموعه دانشگاه و سایر معانی جانبی نیست.

وی با اشاره به همکاری چندین ساله با دکتر زالی در مجموعه دانشگاه، گفت: این مساله یک اقدام حرفه ای و اخلاقی برای یاری به مدیریت جدید و ارایه حق انتخاب به ایشان است.

ضیایی با بیان اینکه بنده همچنین به عنوان عضو هیات علمی، دبیر جذب و عضو هیات ممیزه به همکاری با دانشگاه ادامه می دهم، گفت: بنابراین این استعفا معنای خاصی نداشته و با موضوع خاصی ارتباط ندارد.

دکتر ضیایی با بیان اینکه البته مدیر جدید برای تداوم مسئولیت همکاران اصرار داشتند، توضیح داد: به هرحال این اقدام رسم بوده و برای یاری به حق انتخاب مدیریت جدید انجام می گردد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در انتها با بیان اینکه سرپرست جدید دانشگاه از بنده تقاضای استعفا نداشتند، مطرح کرد: البته بنده به عنوان سرباز دانشگاه همچنان به همکاری خود ادامه می دهم.

به گزارش خبرنگاران، در متن استعفانامه دکتر ضیایی خطاب به اعضای هیات علمی و کارکنان حوزه آموزش دانشگاه آمده است:

ضمن تشکر از رییس محترم سابق دانشگاه در اعتماد به اینجانب ، اینک که دوره فعالیتم در معاونت آموزشی به سرانجام رسیده و علیرغم محبت سرپرست محترم دانشگاه، مصلحت دیدم مجددا اهتمام بیشتری در نقش پرافتخار معلمی دانشگاه داشته باشم. لذا بر اینجانب فرض است که بدینوسیله مراتب سپاس و قدردانی خود را از همه عزیزانی که بر بنده منت گذاشته اند و در این دو سال نهایت کوشش و معاضدت صادقانه را با حوزه آموزش دانشگاه مبذول کرده اند، تقدیم نمایم. بی شک دستاوردهای بزرگ آموزش دانشگاه در این سفر سخت ولی شیرین جز با همدلی و کوشش بی شائبه شما همراهان و همسفران حاصل نمی آمد.

لازم به ذکر است هفته گذشته رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حکم وزیر بهداشت تغییر کرد و دکتر علیرضا زالی که سابقه ریاست سازمان نظام پزشکی و ریاست دانشگاه در دهه 80 را در کارنامه خود دارد به عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی منصوب شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 146

به "معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی کناره گیری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی کناره گیری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید