فعالان مالی سمنان 3 میلیارد تومان تجهیزات پزشکی اهدا کردند

به گزارش ارانیوز، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان گفت: فعالان مالی این استان با موضوع اتاق سمنان 3 میلیارد تومان تجهیزات و اقلام پزشکی موردنیاز برای مبارزه با ویروس کرونا به بیمارستان های استان اهدا کردند.

فعالان مالی سمنان 3 میلیارد تومان تجهیزات پزشکی اهدا کردند

علی اصغر آدینه ای اضافه کرد: دستگاه اکسیژن ساز، چهار عدد دستگاه تنفس مصنوعی، یک عدد دستگاه الکتروشوک و ملزوماتی همانند ماسک 95N، گان، محافظ صورت، دستکش های لاتکس و جراحی از جمله ملزومات اهدایی اتاق سمنان به چهار بیمارستان مختص بیماران کرونایی این استان بوده است.

او یادآور شد: تا به امروز، 2 محموله اهدایی ملزومات و تجهیرات پزشکی اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران برای مقابله با ویروس کرونا به شبکه درمان استان سمنان اهدا شد.

آدینه ای با اشاره به مساعدت و همکاری اتاق ایران در تأمین تجهیزات پزشکی و درمانی برای مقابله با ویروس کرونا، توضیح داد: این اقدام بر اساس راهبرد اتاق ایران در ایفای نقش مسئولیت اجتماعی فعالان بخش خصوصی انجام شده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان ادامه داد: بخش خصوصی با ایجاد پویش اجتماعی نفس در سراسر کشور توانسته است نقشی مهم در این مسئله اجتماعی ایفا نماید.

او با اشاره به نیازسنجی ملزومات بیمارستان های مختص بیماران کرونایی و اعلام آن به اتاق بازرگانی استان سمنان، توضیح داد: با توجه به اهمیت تجهیزات و اقلام پزشکی برای بهبود حال مبتلایان به ویروس کرونا، این اقلام از سوی فعالان مالی استان با موضوع این اتاق فراهم شد.

آدینه ای اظهار داشت: در مراحل بعدی سعی بر این است که دستگاه ونتیلاتور سیار برای شبکه درمان استان سمنان فراهم گردد.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 622

به "فعالان مالی سمنان 3 میلیارد تومان تجهیزات پزشکی اهدا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالان مالی سمنان 3 میلیارد تومان تجهیزات پزشکی اهدا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید