فروش آیتم های پولی بازی اونجرز در پی نارضایتی هواداران متوقف شد

به گزارش ارانیوز، چند هفته پیش خبری منتشر شد که نشان می داد اسکوئر انیکس برخلاف وعده های قبلی خود تصمیم گرفته که در بازی اونجرز فروش آیتم هایی پولی را فعال کند که باعث پیشرفت در فرایند بازی می گردد. این اتفاق باعث اعتراض بسیاری از هواداران شده بود و همین اعتراض ها باعث شد تا اسکوئر انیکس و کریستال داینامیکس از تصمیم خود عقب نشینی نمایند.

فروش آیتم های پولی بازی اونجرز در پی نارضایتی هواداران متوقف شد

اسکوئر انیکس و کریستال داینامیکس پس از واکنش های شدید هواداران بازی Marvels Avengers آیتم های خریدنی و قابل مصرفی که با پول واقعی پیشرفت هایی را برای بازیکنان فراهم می کرد، حذف کردند. وقتی در ماه اکتبر اسکوئر انیکس خبر خرید آیتم هایی با پول واقعی را گفت، بحث ها و جنجال های زیادی را ایجاد کرد.

در پی این نقدها، در نوشته جدیدی در حساب رسمی این بازی در توییتر اعلام شد: ما عذرخواهی می کنیم که زودتر نتوانستیم به نگرانی های شما درباره خرید این آیتم های قابل مصرف در فروشگاه درون بازی پاسخ دهیم. ما آن ها را به عنوان یک گزینه برای تکامل و ارتقا بازیکنان معرفی کردیم اما آن را به عنوان یک شیوه پرداخت برای برنده شدن (pay-to-win) در نظر نگرفته بودیم زیرا به صورت مستقیم قدرتی به شما نمی دهند. پس از در نظر گرفتن بازخوردهای شما تصمیم گرفتیم که تا انتها امروز آیتم های Heros Catalysts و Fragment Extractors را برای خرید حذف کنیم. البته، این دو آیتم هنوز به عنوان آیتم هایی که پاداش داده می شوند، قابل دسترسی خواهند بود و آن هایی که در حال حاضر این دو آیتم را در اختیار دارند، همچنان می توانند از آن استفاده نمایند. ما امیدواریم که با این اقدام بتوانیم اولین قدم را برای بازیابی اعتماد شما به ما به عنوان یک تیم به دست آوریم. این در آینده هم ادامه خواهد داشت تا بتوانیم به هدف خود برای ساخت برترین بازی ممکن برسیم.

در جریان یکی از ارائه ها در E3 2019 سازندگان بازی اونجرز بیان کردند: تعهد ما به جامعه هواداران بازی این است که این اثر جعبه های غنیمت (لوت باکس های) تصادفی یا سناریوهای pay-to-win نخواهد داشت. در آن موقع، این صحبت بسیار به وسیله حضار تشویق شد.

هفته پس از آن هم مدیر کریستال داینامیکس به GamesIndustry.biz گفت: ایده از همان ابتدا این بوده که ما می خواهیم شما بتانید قهرمانان خود را سفارشی سازی کنید. اینکه بتوانید تفاوت هایی در ظاهر، نحوه بازی کردن و تجهیزاتی که استفاده می نمایند، قرار دهیم. برای مثال، شخصیت بیوه سیاه شما می تواند کاملا با شخصیت بیوه سیاه من متفاوت باشد. ممکن است این تفاوت کم باشد و ممکن است بر اساس چیزهایی که در بازی به دست آورده و باز نموده اید، تفاوت زیاد باشد. ما چیزهای ظاهری خریدنی خواهیم داشت اما چیزهایی که در گیم پلی اثرگذار خواهند بود نه.

بازی اونجرز در حال حاضر برای پلتفرم های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/ اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی در دسترس است. بعلاوه در ماه سپتامبر بازی Marvels Avengers برای سرویس ایکس باکس گیم پس در کنسول های ایکس باکس در دسترس نهاده شد.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1602

به "فروش آیتم های پولی بازی اونجرز در پی نارضایتی هواداران متوقف شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "فروش آیتم های پولی بازی اونجرز در پی نارضایتی هواداران متوقف شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش آیتم های پولی بازی اونجرز در پی نارضایتی هواداران متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید