گرن توریسمو 7 بیش از 90 جاده و 420 ماشین خواهد داشت

به گزارش ارانیوز، مدت زمان زیادی از آخرین گرن توریسمو (Gran Turismo) گذشته است. آخرین شماره اصلی از این بازی در سال 2013 برای پلی استیشن 3 عرضه شد. در این مدت کاربران کنسول های سونی با حسادت به عناوین ریسینگ ایکس باکس نگاه کرده که انحصاری بودند و برای این کنسول ها عرضه نمی شدند. حال پس از چندین سال گرن توریسمو چند ماه دیگر عرضه خواهد شد. اخیراً یک تریلر ژاپنی اطلاعات خوبی از این بازی منتشر کرده است.

گرن توریسمو 7 بیش از 90 جاده و 420 ماشین خواهد داشت

با توجه به اطلاعات نو منتشر شده، گرن توریسمو 7 بیش از 90 راستا و 420 ماشین مختلف خواهد داشت. هر راستا نیز دارای سیستم آب و هوایی واقعی و چشم انداز ها حقیقی خواهد بود.

در این تبلیغ نو اعلام شده که شما توانایی خرید، فروش و حتی شخصی سازی ماشین ها را خواهید داشت. همینطور اینکه شما می توانید از گاراژ بزرگ این بازی لذت ببرید. در اصل شما می توانید بیش از 1000 ماشین مختلف را در این گاراژ نگهداری کنید. طرفداران گرن توریسمو از این خبر خرسند خواهند شد که حالت جی تی (GT Mode) نیز بازگشته است. این مورد نشان می دهد که ما شاهد ماشین های مدرن و کلاسیک در کنار هم خواهیم بود.

به طور کلی موارد ذکر شده در تریلر عبارت اند از:

  • Brand Central: محل خرید بسیار بزرگی که بیش از 60 شرکت خودروسازی در آن حضور دارند. شما می توانید بیش از 300 ماشین که بعد از سال 2011 ساخته شده اند را اینجا خریداری کنید.
  • Used Car Dealers: این ماشین ها دارای تخفیف های سنگین هستند. در اصل شما ماشین های قدیمی را اینجا خواهید یافت. همینطور اینکه موارد موجود هرروز به روزرسانی خواهند شد.
  • Garage: محل حضور ماشین های شما اینجاست. شما می توانید بیش از 1000 ماشین را اینجا نگهداری کرده و در مواقعی که دوست دارید آن ها را ببینید.
  • Tuning Shop: موتور، تایر، ترمز، سیستم تعلیق و موارد دیگر همگی در اینجا قابل ارتقاء هستند. همینطور اینکه اگر شما علاقه داشته باشید می توانید با خرید توربوشارژ یا سوپرشارژ ماشین خود را از چیزی که هست سریع تر کنید.
  • GT Auto: در این مکان شما ماشین خود را زیبا خواهید کرد. بیش از 130 شرکت تایر سازی در اینجا حضور داشته و به طور کلی بحث رنگ و زیبایی ماشین در این مکان انجام خواهد شد.
  • Scapes: بیش از 2500 تصویر از 40 کشور مختلف در اینجا حضور دارند. شما می توانید ماشین خود را در این تصاویر قرار داده و عکسی زیبا از آن بگیرید.
  • License Center: در این مکان شما رانندگی را خواهید آموخت. شما می توانید درس ها را از پایه شروع کرده و پیشرفت کنید و تکنیک های حرفه ای بیاموزید.
  • Mission Challenge: چالش های مختلف در این بخش حضور دارند. برای مثال دستی کشیدن یا مسابقه با آهنگ و موارد دیگر که باعث ایجاد تنوع در بازی می شوند در اینجا هستند.
  • World Circuits: در اینجا پیست های واقعی مسابقه ای وجود دارند. برای مثال لِمانز (LeMans) و نربرگرینگ (Nurburgring) نیز در این لیست وجود دارند. در اصل در این بازی بیش از 90 راستا مسابقه ای مختلف وجود دارد.

گرن توریسمو 7 در تاریخ 13 اسفند (4 مارچ) برای کنسول های پلی استیشن 4 و 5 عرضه خواهد شد. اگر این بازی با تأخیر روبرو نشود یکی از بهترین رقیب ها برای فورتزا هورایزن 5 خواهد بود.

منبع: VG247.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 بهمن 1400 بروزرسانی: 5 بهمن 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1637

به "گرن توریسمو 7 بیش از 90 جاده و 420 ماشین خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرن توریسمو 7 بیش از 90 جاده و 420 ماشین خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید