ضرب الاجل رهبر مخالفان به عمران خان

به گزارش ارانیوز، ایرنا نوشت: مولانا فضل الرحمان رییس حزب جمعیت علمای اسلام شاخه فضل که رهبری تحصن چندهزار نفری از مخالفان دولت در پایتخت پاکستان را برعهده دارد، شامگاه روز آدینه خطاب به عمران خان نخست وزیر پاکستان گفت که وی تنها 48 ساعت برای کناره گیری از قدرت وقت دارد.

ضرب الاجل رهبر مخالفان به عمران خان

این تهدید در حالی صورت می گیرد که عمران خان در واکنش به اعتراضات توضیح داد که تسلیم فشار مخالفان نمی گردد و استعفا نمی دهد.

به گزارش تارنمای تریبیون، فضل الرحمان 66 ساله روز آدینه با سخنرانی در جمع بیش از 10 هزار نفر در نقطه مرکزی شهر اسلام آباد، برای عمران خان نخست وزیر پاکستان ضرب الاجل مقرر کرد و گفت که مردم حرف آخر را زدند و عمران خان باید از مقام نخست وزیری استعفا کند.

وی اضافه کرد: ما می خواهیم که نهادهای دولتی بی طرف باشند و حمایت خود را از این دولت نامشروع خارج نمایند زیرا ما خواهان رویارویی با نهادهای دولتی نیستیم.

اگرچه رئیس حزب جمعیت علمای اسلام در سخنرانی خود هیچ اشاره ای به نام نهاد دولتی نکرد اما احزاب مخالف ادعا می نمایند که دولت عمران خان از پشتوانه ویژه ای از طرف نهادهای امنیتی برخوردار است.

هزاران هوادار حزب جمعیت علمای اسلام روز آدینه در اسلام آباد تجمع کردند و اعتراضات انان تحت عنوان راهپیمایی آزادی از پنج روز ژیش از شهر کراچی شروع شده است.

حزب مردم و مسلم لیگ نواز به عنوان دو حزب سیاسی قدرتمند و سنتی پاکستان که مانند حزب جمعیت علمای اسلام شاخه ای از مخالفان سرسخت دولت عمران خان هستند، نیز همبستگی خود را با تحصن نمایندگان اعلام کردند.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 30 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 206

به "ضرب الاجل رهبر مخالفان به عمران خان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرب الاجل رهبر مخالفان به عمران خان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید