صدا و سیما شأن خود به عنوان یک دانشگاه ملی را حفظ کند

به گزارش ارانیوز، نماینده مردم اردکان در دیدار با رئیس رسانه ملی گفت: صدا و سیما شأن خود به عنوان یک دانشگاه ملی را حفظ کند.

صدا و سیما شأن خود به عنوان یک دانشگاه ملی را حفظ کند

به گزارش گروه دریافت خبر خبرنگاران، محمدرضا تابش در این دیدار با اشاره به نقش صدا و سیما در دوران انتخابات، عنوان نمود: در آستانه انتخابات، تهیه و ارائه برنامه هایی که مقوم وحدت و منافع ملی است و ظرفیت های بالای اقوام در آن تجلی دارد و مبین فداکاری، علائق و عملکرد آنها در حفظ تمامیت ارضی، غنای فرهنگی و ارتقای منافع ملی است می تواند مشوق آنان برای ابراز رای و نظرشان در انتخابات گردد.

وی با تاکید بر استفاده از صاحب نظران عالم و جوان در برنامه های علمی و فرهنگی، گفت: اعتماد و میدان دادن به نسل جدید هنرمندان و سپردن کار به دست آنها با حمایت پیشکسوتان این عرصه، موجب افزایش محتوا و کیفیت برنامه ها و پذیرش بهتر آن توسط افکار عمومی می گردد.

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس با تاکید بر توجه به نیازها و نظرات مخاطبین متنوع صدا و سیما، اظهار کرد: پرهیز از جناح گرایی و سلیقه گرایی در صدا و سیما با توجه به طیف انبوه مخاطبان آن مورد انتظار است.

رئیس فراکسیون های ورزش و محیط زیست مجلس همچنین توافق نهایی بر سر چگونگی پرداخت حق پخش برنامه های ورزشی توسط صدا و سیما را خواهان شد و در عین حال اهتمام مطلوب تر به برنامه های زیست محیطی و جلب توجه همگانی نسبت به این مقوله مهم را از جمله درخواست های دوستداران محیط زیست کشورمان دانست.

وی بر حمایت از برنامه های مورد تایید مردم و عدم حذف چهره های مقبول افکار عمومی تاکید و عنوان نمود: نظرات خانه ملت نیز می تواند توسط نمایندگان مختلف مردم در صدا و سیما منعکس گردد که البته باید دیدگاه های گزینشی را کنار گذاشت و تخصصی تر برخورد کرد.

تابش همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به چندین دهه آشنایی با دکتر علی عسگری و تشکر از احاطه وی به مسائل اجتماعی و مقتضیات رسانه و روحیه منعطف و مشی اعتدال گرایانه وی، گفت: امیدوارم این ویژگی ها در عملکرد صدا و سیما در همه شئون و عرصه ها تَسری یابد.

وی با تقدیر از دکتر پهلوانیان مدیر خوش فکر مرکز یزد و تمامی دست اندرکاران و کارکنان صداوسیمای استان که موفقیت های زیادی را در سطح کشور کسب نموده اند، عنوان نمود: با توجه به پیشرفت تکنولوژی و توسعه علم ارتباطات و گسترش روز افزون فضای مجازی، ضرورت بازنگری در برنامه ریزی و برنامه سازی ها به منظور تاثیرگذاری مثبت بر افکار عمومی یک ضرورت است.

نماینده مردم اردکان همچنین با برشمردن مزیت ها و نیازهای استان یزد و شهرستان اردکان، بر تکمیل ساختمان صدا و سیمای مرکز یزد و اختصاص واحد سیار جدید به این مرکز تاکید نمود و خواهان تامین نیازهای شهرستان اردکان از جمله راه اندازی رادیو شهری اردکان، تبدیل ایستگاه چاه افضل به مرکز مهم فنی و مانیتورینگ در قلب کویر مرکزی، استقرار و تجهیز فرستنده های پرقدرت دیجیتال برای پوشش دهی مطلوب تر برنامه های تلویزیونی در روستاها از جمله درند و انجیراوند، تقویت و تجهیز دفتر خبر صداوسیما در اردکان شد.

علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما نیز با اشاره به سابقه آشنایی با نماینده اردکان و تشکر از حمایت های وی در مجلس شورای اسلامی، دستور لازم برای تجهیز دفتر خبری اردکان با قید تامین مکان توسط شهرستان، تقویت و تجهیز ایستگاه ها و فرستنده های دیجیتال، راه اندازی رادیو شهری اردکان، راه اندازی مرکز مانیتورینگ در ایستگاه چاه افضل را صادر کرد.

در این دیدار، احمد پهلوانیان رئیس صدا و سیمای مرکز یزد نیز به بیان اقدامات، برنامه و نیازهای مجموعه تحت مدیریت خود پرداخت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 149

به "صدا و سیما شأن خود به عنوان یک دانشگاه ملی را حفظ کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدا و سیما شأن خود به عنوان یک دانشگاه ملی را حفظ کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید