بوشهر، 15 ورزشکار انجمن های ورزشی به مسابقات بین المللی اعزام می گردد

به گزارش ارانیوز، رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی گفت:تا خاتمه سال بیش از15 اعزام بین المللی، فدراسیون انجمن ها ورزشی پیش رو دارد که از مهم ترین آنها در اواخر شهریور ماه تیم ملی موج سواری به مسابقات جهانی ژاپن و اعزام تیم ملی اسکی روی آب به مسابقات آسیایی تایلند است.

بوشهر، 15 ورزشکار انجمن های ورزشی به مسابقات بین المللی اعزام می گردد

به گزارش خبرنگاران از بوشهر، مجمع انتخابات هیئت انجمن های ورزشی استان بوشهر ظهر امروز با حضور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی، معاون توسعه و امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع انجمن های ورزشی استان بوشهر برگزارشد.

در این مجمع سید روح الله علوی رئیس پیشین این هیئت در سمت خود ابقاء شد.

رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی در این آیین با بیان اینکه در 6 ماه نخست سال جاری این فدراسیون 9 اعزام داشته است گفت: روز گذشته در مسابقات جهانی سبک تاکرا تیم ملی کشور ایران به نشان طلا در بخش مردان در کشور تایلند رسید.

غلامعلی محمدعلیپور از اعزام 15 ورزشکار در مسابقات گوناگون بین المللی خبر دادو اضافه کرد: تا انتها سال بیش از15 اعزام بین المللی، فدراسیون انجمن ها ورزشی پیش رو دارد که از مهم ترین آنها در اواخر شهریور ماه تیم ملی موج سواری به مسابقات جهانی ژاپن، اعزام تیم ملی اسکی روی آب به مسابقات آسیایی تایلند، تیم ملی راگبی بانوان برای بازی ها غرب آسیا در کشور پاکستان در مهرماه است.

وی حضور تیم ملی تیم ملی دارت نوجوانان و جوانان در مسابقات جهانی رومانی را از دیگر اعزام های پیش رو انجمن های فدراسیون ورزشی دانست و توضیح داد: این فدراسیون با 20 هزار ورزشکار سازمان یافته به صورت رسمی در کشور وجود دارد و فعالیت 20 انجمن ورزشی و 57 رشته ورزشی تحت پوشش سومین فدراسیون پر جمعیت در کشور است.

محمد علیپور به قدمت 100 ساله بیسبال استان بوشهر در کشور اشاره نمود و اضافه کرد: هیچ رشته ای با این قدمت در یکی از محلات شهر بوشهر در جهان وجود ندارد که در این زمینه پیشنهاد می گردد استایوم اختصاصی این رشته در شهر بوشهر احداث گردد.

معاون توسعه و امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز به فعالیت 4 ساله این هیئت اشاره نمود و گفت: قهرمان زیادی در رشته بیسبال، سافت بال بانوان و همچنین در سایر رشته در این رشته فعالیت می نماید.

موسی کشتکار خاطر نشان کرد: بیش از 20 انجمن ورزشی در هیئت انجمن های ورزشی استان بوشهر فعالیت دارند و اداره کل ورزش و جوانان نیز از این هیئت و سایر هیئت های ورزشی حمایت ویژه می نماید.

وی با اشاره به ظرفیت هیئت انجمن های ورزشی استان بوشهر گفت: به تازگی انجمن موج سواری فعالیت خود را آغار نموده و چندین دوره آموزشی مربیگری و داوری برای توسعه این رشته برگزار نموده است.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 419

به "بوشهر، 15 ورزشکار انجمن های ورزشی به مسابقات بین المللی اعزام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوشهر، 15 ورزشکار انجمن های ورزشی به مسابقات بین المللی اعزام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید