زیباترین شهرهای آسیا و لذت بردن از دیدنی هایی بکر

به گزارش ارانیوز، آسیا بزرگترین قاره دنیا، دارای شهرهای و کشورهایی از تمدن ها و فرهنگ های مختلفی است. در این قاره پهناور، می توان تماشای ترین شهرهای آسیا را نام برد که باید حتما آن ها را دید و از تماشا آن ها لذت برد. در ادامه مطلب زیباترین شهرهای آسیا، به معرفی بعضی از معروف ترین شهرهای آسیا که حتما باید آن ها را از نزدیک دید، می پردازیم.

زیباترین شهرهای آسیا و لذت بردن از دیدنی هایی بکر

چیانگ مای

شهر چیانگ مای در کشور تایلند و قسمت شمالی آن واقع شده است. به طور کلی قسمت شمالی تایلند بسیار فرهنگی است که این شهر در بینزیباترین شهرهای آسیا نیز جز این منطقه فرهنگی واقع شده است. در این شهر هم جاذبه های طبیعی و هم جاذبه های تماشای دیگر در خود دارد. طبیعت این شهر بسیار زیبا و آرامش بخش است و در اطراف آن کوه هایی واقع شده است. این شهر در بین زیباترین شهرهای آسیا نیز دارای غذاها و خوراکی های خوشمزه ای است که در سفر به آن باید آن ها را امتحان کنید. در چیانگ مای تفریحات مجذوب نماینده بسیاری هم چون فیل سواری و ماساژ تایلندی وجود دارد.

شانگهای

یکی دیگر از شهرهای مجذوب نماینده آسیا و چین، شانگهای است. شانگهایی بزرگترین شهر چین به شمار میرود که افراد بسیاری در این شهر مهاجر هستند. این شهر در کنار مدرنیته، فرهنگ چین را نیز به همراه دارد و این خود باعث مجذوب نمایندهیت بیشتر این شهر در بین تماشای ترین شهرهای آسیا شده و تقابل فرهنگ غرب و چینی، ترکیب بسیار جالبی را به وجود آورده است.

توکیو

می توان یکی از شگفت انگیز ترین و ثروتمندترین شهرهای دنیا را مرکز ژاپن یعنی توکیو دانست. شگفت انگیز بودن این شهر به این علت است که در آن می توان سنت و مدرنیته را در کنار هم دید و این خود در دنیا بسیار کم نظیر است. این شهر در بین معروف ترین شهرهای آسیا با توجه به آنکه تلفیقی از سنت و مدرنیته است، دارای جاذبه های تماشای بسیار است. توکیو شهر بسیار زیبایی است که هم در شب و هم در روز می توان از چشم انداز ها زیبای آن لذت برد.

هنگ کنگ

یکی از شهرهای بسیار مهم در کل دنیا، آسیا و چین، هنگ کنگ هست. این شهر بسیار ثروتمند و در ارتباط با بسیاری از شهرهای مهم دیگر دنیا است. هنگ کنگ در بین معروف ترین شهرهای آسیا، شهر مدرنی است و در آن می توان برج ها و ساختمان های بلندی را دید که چشم انداز زیبایی را به وجود آورده اند. برای تماشا این چشم انداز در بین معروف ترین شهرهای آسیا باید به قله ویکتوریا رفت.

جورج تاون

شهر جورج تاون در کشور مالزی و در جزیره ای به نام پنانگ واقع شده است. جورج تاون در واقع یک شهر قدیمی و تاریخی بوده که در یونسکو نیز به ثبت رسیده است. در این شهر می توان جاذبه های گردشگری و بعلاوه فرهنگ های مختلفی را مشاهده کرد. در واقع جورج تاون مرکز تجارت در زمانی که انگلیسی ها بر آن تسلط داشتند، در مالزی بوده است. به همین علت این شهر را می توان ترکیبی از آسیا و اروپا دانست، از همین روی در آن کلیسا، مسجد و معبدهایی دیده می شوند. در این شهر و در بین تماشای ترین شهرهای آسیا بعلاوه می توان تفریحات بسیار مجذوب نمایندهی را تجربه کرد.

یوگیاکارتا

یکی از شهرهای مشهور کشور اندونزی که در زمینه هنرهای مختلفی همانند تئاتر، خیمه شب بازی، موسیقی، بالت و طراحی روی پارچه بسیار فعال و پیروز بوده و هست، شهر یوگیاکارتا است. این شهر قدیمی و تاریخی دارای بافت شهری و محلی مجذوب نمایندهی است که با حضور در آن می توان از نزدیک با مردم و فرهنگ بومی این منطقه آشنا شد. در این شهر و در بین زیباترین شهرهای آسیا خوراکی ها، غذاها و شیرینی های مجذوب نماینده و خوشمزه ای وجود دارد که حتما باید آن ها را امتحان کرد.

سیم ریپ

یکی دیگر از شهرهای مجذوب نماینده و تماشای آسیا، سیم ریپ، واقع در کشور کامبوج است. در این شهر می توان از جاذبه های تاریخی و تماشای بسیاری بازدید کرد و لذت کافی را از بودن در چنین شهر مجذوب نمایندهی برد. معبد آنگکور وات، معبد بسیار مشهور در این شهر است که در ابتدا معبد هندوها بوده و سپس به معبد بودایی ها تبدیل شد.

هویی آن

یکی دیگر از شهرهای مجذوب نماینده و زیبایی که به ثبت یونسکو رسیده است، در کشور ویتنام واقع شده است و آن شهری نیست جز هویی آن. این شهر بسیار قدیمی است که قدمت آن به 2000 سال پیش بر می گردد. این شهر رنگارنگ دارای زیبایی وصف نشدنی است که هر کسی را جذب می نماید تا در کوچه پس کوچه های آن قدم بزند و از این همه زیبایی لذت ببرد. در گذشته هویی آن، به تجارت ادویه بسیار معروف بوده است.

بندر سری بگاوان

یکی از کشورهای جنوب شرقی آسیا، کشوری که دارای ثروت بسیار زیادی است، برونئی سلطان نشین است. مرکز این کشور بندر سری بگاوان بوده که دارای طبیعت بسیار زیبا و شگقت انگیزی است. این شهر برای افرادی که به طبیعت علاقه دارند، بسیار توصیه می گردد. این شهر علاوه بر جاذبه های طبیعی، دارای جاذبه های متنوع دیگری مانند چندین موزه و مسجد است. جالب است بدانید که مردم این منطقه به خوردن غذا و غذا بسیار اهمیت می دهند و به این موضوع بسیار مشهورند، به همین دلیل می توانید رستوران های مختلفی را که غذاهای آسیایی متنوعی را سرو می نمایند را در این شهر ببینید.

یانگون

در کشور میانمار، شهری به نام یانگون وجود دارد که بزرگترین شهر این کشور به شمار میرود و دارای اهمیت به خصوصی است. در این شهر می توان زندگی و سنت های مردم محلی را به طور کامل دید که بسیار جالب است. از جمله جاذبه های این شهر، معابد بودایی است که جز زیباترین معابد هستند.

منبع: همگردی
انتشار: 16 دی 1401 بروزرسانی: 16 دی 1401 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1887

به "زیباترین شهرهای آسیا و لذت بردن از دیدنی هایی بکر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین شهرهای آسیا و لذت بردن از دیدنی هایی بکر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید