شمار مبتلایان کرونا در آمریکا از 10 میلیون نفر گذشت

به گزارش ارانیوز، ایرنا نوشت: در حالی که بیشتر رسانه های آمریکایی سرگرم پوشش اخبار انتخابات هستند، شمار نهایی مبتلایان کرونا در ایالت متحده در بامداد شنبه به 10 میلیون و دو هزار و 762 نفر رسید.

شمار مبتلایان کرونا در آمریکا از 10 میلیون نفر گذشت

مرکز وب سایت آماری ورد متر (worldometers) که آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا را به صورت لحظه ای گزارش می دهد، شمار مرگ و میر کرونا در آمریکا را 241 هزار و 699 نفر گفت.

شمار نهایی بهبود یافتگان کرونایی آمریکا نیز تا کنون شش میلیون و 367 هزار نفر گزارش شده است.

بر این اساس، بیشترین آمار مرگ و میر نیز در 24 ساعت گذشته متعلق به آمریکا، هند، فرانسه و مکزیک بوده است. این آمار همچنان در حال به روزرسانی است.

براساس آمارهای ارائه شده توسط وب سایت ورد متر، پس از آمریکا، هند، برزیل، روسیه و فرانسه به ترتیب دارای بیشترین مورد ابتلا به بیماران کرونایی در جهان هستند.

مردم آمریکا در حالی در چند روز گذشته شاهد افزایش فرایند مبتلایان کرونا در کشور بوده اند که سه روز از انتها انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا می گذرد و هنوز نتیجه قطعی آن مشخص نشده و بیشتر رسانه ترجیح می دهند به اخبار انتخابات بپردازند تا شیوع کرونا در کشور.

تنها در روز پنجشنبه بیش از 118 هزار نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شدند.

فرایند گسترش کرونا در آمریکا در حالی شیب صعودی خود را طی می کند که دونالد ترامپ همچنان با کم اهمیت دادن جلوه دادن بحران کرونا و امتناع از پاسخ دادن به نحوه مدیریت خود در کشور، رسانه ها را به بزرگنمایی خطرات کرونا متهم می کند.

ترامپ در پیامی توییتری نوشت: اخبار جعلی مدام درباره موارد، موارد، موارد ابتلا به کرونا منتشر می شود، این موارد شامل بسیاری از افراد کم خطر است.

با ورود به فصل پاییز گسترش ویروس کرونا در آمریکا شدت گرفته و در دو روز گذشته برای دوبار رکود بیشترین آمار مبتلایان به کرونا در آمریکا شکسته شد.

پیش از این بیشترین آمار مبتلایان روزانه کرونا در آمریکا در اواسط ماه جولای (مرداد) با 75 هزار 723 نفر بوده است.

به دنبال شیوع ویروس جهانی کرونا تا کنون بیش از یکصد کشور در حال تولید دهها گونه از واکسن برای درمان ویروس مرگبار و ناشناخته کرونا هستند.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1013

به "شمار مبتلایان کرونا در آمریکا از 10 میلیون نفر گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار مبتلایان کرونا در آمریکا از 10 میلیون نفر گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید