رونی: عملکرد اتحادیه فوتبال انگلیس در مدیریت قضیه مگوایر افتضاح بود

به گزارش ارانیوز، کاپیتان سابق تیم فوتبال منچستریونایتد می گوید که مقامات فوتبال کشورش می توانستند با درایت بیشتری ماجرای درگیری کاپیتان فعلی شیاطین سرخ با پلیس یونان را مدیریت نمایند.

رونی: عملکرد اتحادیه فوتبال انگلیس در مدیریت قضیه مگوایر افتضاح بود

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ESPN، پس از مجرم شناخته شدن هری مگوایر توسط یک قاضی یونانی به خاطر ضرب و شتم یک نیروی پلیس در این کشور، وین رونی از مقامات فوتبال انگلیس به خاطر حمایت ناکافی از مدافع ملی پوش منچستریونایتد انتقاد کرد.

مگوایر در ابتدا در فهرست بازیکنان دعوت شده از سوی گرث ساوت گیت سرمربی تیم ملی انگلیس برای بازی های ماه آینده سه شیر مقابل دانمارک و ایسلند در لیگ ملت های اروپا قرار گرفته بود اما بعد از ماجرای درگیری اش با پلیس یونان و مجرم شناخته شدنش به ضرب و شتم یک نیروی پلیس، از فهرست ملی پوشان انگلیس حذف شد. مگوایر به خاطر ماجرایی که طبق ادعای خودش به خاطر دفاع از خواهرش رخ داد به 21 ماه و 10 روز حبس تعلیقی محکوم شد اما بعد از فرجام خواهی این حکم باطل و قرار شد که دادگاه تجدیدنظر درباره پرونده او رأی صادر کند.

رونی در این باره به نشریه تایمز انگلیس گفت: من فکر می کردم که امکان نداشته باشد گرث ساوت گیت در فهرست بازیکنانی که سه شنبه خاطرنشان کرد، مگوایر را هم قرار دهد اما او این کار را کرد. به نظرم منطقی تر بود که که ساوت گیت بگوید هری تازه از یک فصل بسیار طولانی فارغ شده است و به استراحت بیشتری احتیاج دارد. به علاوه باید صبر کنیم ببینیم که نتیجه دادگاهش چه می گردد. در عوض او خیلی عجله کرد و هری را در فهرست قرارداد و وقتی آن اتفاق رخ داد کاملاً اجتناب ناپذیر بود که او را از فهرست بیرون بکشد. حالا همه چیز افتضاح شده است.

رونی اضافه کرد: آنها (اتحادیه فوتبال انگلیس و مجموعه تیم ملی) مگوایر را دعوت کردند، بعد بیرونش کردند و حالا حتماً می خواهند دوباره او را برگردانند؟! چون در شرایط فعلی او آزاد بوده و جرمش اثبات نشده است.

اتهاماتی که به مگوایر نسبت داده شده، ضرب و شتم، اقدام به رشوه، خشونت علیه مأمور قانون و توهین به او می گردد. این در حالیست که طبق گزارش شبکه BBC تمام اقداماتی که مگوایر 27 ساله انجام داده، پس از تعرض دو جهانگرد آلبانیایی به خواهرش بوده که در دفاع از خواهرش و خودش انجام شده است.

رونی در این خصوص هم گفت: گاهی اوقات ما در کشور مان برای نتیجه گیری و قضاوت درباره آدم ها عجله می کنیم و در خصوص هری هم ما می بایست روشنفکرانه تر تصمیم می گرفتیم و اجازه می دادیم اوضاع پیش برود و ببینیم چه اتفاقی می افتد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 891

به "رونی: عملکرد اتحادیه فوتبال انگلیس در مدیریت قضیه مگوایر افتضاح بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونی: عملکرد اتحادیه فوتبال انگلیس در مدیریت قضیه مگوایر افتضاح بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید