ناگلسمان: سالزبورگ تیم قدرتمندی است، رویکردم را تغییر نخواهم داد

به گزارش ارانیوز، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ بازی سختی را مقابل سالزبورگ در لیگ قهرمانان اروپا برای شاگردانش پیش بینی کرد.

ناگلسمان: سالزبورگ تیم قدرتمندی است، رویکردم را تغییر نخواهم داد

به گزارش خبرنگاران، یولیان ناگلسمان که تیم تحت هدایتش فردا شب (چهارشنبه) در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان سالزبورگ اتریش خواهد بود، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این ملاقات گفت: سالزبورگ آمده جنگیدن با ما است که فکر می کنم این نشانه خوبی است. آنها تیم قدرنمندی دارند که برای اولین بار در این مرحله بازی خواهند کرد. این در ذات آنهاست که پاپس نکشند و تسلیم نشوند.

وی بعلاوه در مورد رویکردش برای استفاده از پنج نیروی تهاجمی همزمان گفت: من رویکردم را تغییر نخواهم داد. من چندین بازیکن فوق العاده در ترکیب تیمم دارم و همه این را می دانند. چنین بحث هایی وقتی تیم شکست می خورد (اشاره به شکست 4 بر 2 مقابل بوخوم) مطرح می گردد. در بازی با بوخوم ما به مقدار کافی هجومی نبودیم و یک مدافع میانی بیشتر هم در زمین داشتیم.

سرمربی بایرن مونیخ بعلاوه در مورد غیبت دروازه بان ملی پوش تیمش که به علت عمل جراحی بر روی زانوی راستش در حدود یک ماه به دور از مستطیل سبز خواهد بود، اعلام کرد: دل مان برای مانوئل تنگ شده است، اوهمچنان برترین دروازه بان دنیا است. اِسون اولریخ در بازی با بوخوم عالی کار کرد و تقصیر او نبود که ما در آن ملاقات آنطور بازی کردیم.

ناگلسمان در بخش دیگری از صحبت هایش درباره هافبک آلمانی اش و مسائل خط دفاعی تیمش اعلام کرد: گورتسکا در ریکاوری اش پیشرفت داشته اما هنوز نمی توانیم تاریخ دقیقی برای بازگشتش به شرایط بازی بدهیم. ما در خط دفاعی به ثبات رسیده ایم اما در بازی مقابل تیم های بوخوم و بوروسیا مونشن گلادباخ ضعف هایی داشتیم.

تیم های سالزبورگ و بایرن مونیخ از ساعت 23:30 فردا (چهارشنبه - به وقت تهران) در استادیوم ردبول آره نای شهر سالزبورگ به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1716

به "ناگلسمان: سالزبورگ تیم قدرتمندی است، رویکردم را تغییر نخواهم داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناگلسمان: سالزبورگ تیم قدرتمندی است، رویکردم را تغییر نخواهم داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید