رئیس شورای شهرستان تهران: در مقابله با حوادث از ژاپن جلوتریم ، خسارت سیل امامزاده داوود معین شد

به گزارش ارانیوز، رئیس شورای اسلامی شهرستان تهران با اشاره به اینکه در حادثه سیل امامزاده داوود، همه دست اندرکاران با احساس تکلیف و یاری سریع به مردم پای کار آمدند، گفت: بیش از 330 میلیارد تومان خسارت ناشی از سیل در امام زاده داوود بود.

رئیس شورای شهرستان تهران: در مقابله با حوادث از ژاپن جلوتریم ، خسارت سیل امامزاده داوود معین شد

به گزارش خبرنگاران، یازدهمین جلسه شورای اسلامی شهرستان تهران با حضور احمد صادقی ریاست شورای شهرستان تهران، علیرضا نادعلی عضو شورای شهرستان، بخشدار و رئیس شورای بخش کن به منظور آنالیز خسارات وارده به تاسیسات عمومی و املاک مردم برگزار گردید.

احمد صادقی در این جلسه گفت: ما کشور حادثه خیزی هستیم ولی به سمت پیشگیری و آماده سازی نمی رویم. ما در حوزه مقابله با بحران و حوادث خیلی قوی عمل می کنیم در بحث مقابله با حوادث از ژاپن جلوتر هستیم و معمولا در ابتدا یک رضایت نسبی هم بوجود می آید.

او تاکید نمود: آنچه اهمیت دارد، برگشت سریع تر به زندگی عادی، جبران و ترمیم خسارات وارده است که معمولا عملکرد خوبی در این خصوص نداریم. در سیل اخیر امام زاده داوود آنچه که مسلم است جبران خسارات خارج از توان روستائیان است و اگر اقدامات به موقع انجام نگردد، مقدار خسارت ها افزایش می یابد و بخش زیادی از باغات بخش کن از بین می رود.

  • انجام لایروبی بستر رودخانه کن تا پیش از طوفان مجدد | 510 کارگر خدمات شهری مشغول تخلیه گل و لای از خانه ها و مغازه ها
  • کشف دو جسد در رودخانه کن به وسیله میراب یکی از روستاها

صادقی اضافه نمود: با توجه به برآوردهای اولیه، بیش از 330 میلیارد تومان خسارت به بار آمده که ضروری است با همکاری جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، استانداری، فرمانداری و دیگر دستگاه های متولی جبران گردد. البته در بخش مقابله با این حادثه، شهرداری قبل از تمام دستگاه ها اقدامات خود را شروع کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 شهریور 1401 بروزرسانی: 4 شهریور 1401 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1825

به "رئیس شورای شهرستان تهران: در مقابله با حوادث از ژاپن جلوتریم ، خسارت سیل امامزاده داوود معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس شورای شهرستان تهران: در مقابله با حوادث از ژاپن جلوتریم ، خسارت سیل امامزاده داوود معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید