دستور وزیر ورزش برای تکمیل استادیوم مجدیان دزفول تا سرانجام سال

به گزارش ارانیوز، خبرنگاران/خوزستان معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان با بیان این که مشکل اعتباری در اتمام پروژه استادیوم شهید مجدیان دزفول نخواهیم داشت، گفت: وزیر ورزش دستور داده است که این پروژه تا خاتمه سال به اتمام برسد.

دستور وزیر ورزش برای تکمیل استادیوم مجدیان دزفول تا سرانجام سال

جمشید تقی زاده امروز، 15 دی ماه در حاشیه بازدید از ورزشگاه در حال بازسازی مجدیان دزفول، اظهار کرد: وزیر ورزش و جوانان تمهیدات بسیار خوبی اندیشیده است تا این ورزشگاه تا سرانجام سال به اتمام برسد و مورد بهره برداری قرار گیرد. من هم مسئولیت داشتم به خوزستان سفر کنم تا از نزدیک فرایند کا را ببینم. امیدوارم بتوانیم شرایط را برای افتتاح پروژه ها برای سفر آینده وزیر ورزش به خوزستان فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه نمود: امروز همه مردم باید نشاط و امید و عقلانیت داشته باشند. کوشش برای انجام اقدامات مختلف در بخش های مختلف ورزشی نیز نقش ویژه ای در ایجاد این نشاط دارد. خوشحالم که مسئولان استان خوزستان هم این نگاه ویژه را دارند.

معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان در مورد عملکرد اداره کل ورزش استان در تامین بودجه برای پروژه ورزشگاه مجدیان دزفول و سایر پروژه ها در خوزستان، گفت: یکی از استان های فعال ما در ادارات ورزش و جوانان استان ها، خوزستان است. ضمن اینکه با کوشش های شبانه روزی مدیرکل ورزش و جوانان و همکارانش و پیگیری های مداوم آن ها به وسیله وزیر ورزش و توجه ویژه ای که آقای سلطانی فر در زمینه اتمام پروژه ها نسبت به خوزستان دارد، به نظرم نسبت به بازدید قبلی که از ورزشگاه مجدیان داشتم، این پروژه پیشرفت خیلی خوبی داشته است و امیدوارم تا سرانجام سال بتوانیم این پروژه را به اتمام برسانیم.

وی اظهار داشت: مشکل اعتباری در اتمام این پروژه نخواهیم داشت و وزیر دستور داده است این پروژه تا سرانجام سال به اتمام برسد.

تقی زاده درخصوص سرانه ورزشی کشور نیز گفت: سرانه ورزشی کشور در بخش های مختلف استان ها متفاوت است اما آنچه که در این دوره رخ داده است، در بخش های مختلف ورزشی علی رغم تحریم های موجود در حد خود بی نظیر است. در زمینه سرانه های ورزشی احساس من این است که در بخش بناهای سرپوشیده و روباز، به استانداردها نزدیک می شویم.

وی اضافه نمود: هرچقدر بتوانیم زیرساخت ها را برای جوانان آماده کنیم، خوب است و باز هم ضروری است کوشش ها ادامه دار باشد. کارهای مهمی صورت گرفته است اما کارهای انجام نشده نیز زیاد است که ضروری است انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1125

به "دستور وزیر ورزش برای تکمیل استادیوم مجدیان دزفول تا سرانجام سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور وزیر ورزش برای تکمیل استادیوم مجدیان دزفول تا سرانجام سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید