خبرنگاران گره گشایی ستاد تسهیل همدان از مسائل پنج واحد تولیدی

به گزارش ارانیوز، همدان- خبرنگاران- معاون هماهنگی امور مالی استانداری همدان از گشایش مسائل و مسائل پنج واحد تولیدی استان اطلاع داد و گفت: با تعامل خوب بانکها و دستگاه های اجرایی موانع پیش روی این واحدها برای ادامه فعالیت برداشته شد.

خبرنگاران گره گشایی ستاد تسهیل همدان از مسائل پنج واحد تولیدی

ظاهر پورمجاهد روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرنگاران گفت: شب گذشته در چهل و سومین جلسه ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری استان گره مسائل چند طرح در حوزه صنعت و کشاورزی گگردده شد.

او گفت: این طرحها در زمینه معوقات بانکی، ایجاد زیرساخت و زیست محیطی با موانعی روبرو شده بودند که در این نشست تخصصی پیگیری و به نتیجه رسید.

معاون هماهنگی امور مالی استانداری همدان بیان کرد: از تمام ظرفیت های استان در راستا حفظ اشتغال موجود و ایجاد فرصت های شغلی جدید استفاده می کنیم تا به اهداف جهش فراوری برسیم.

پورمجاهد با تاکید بر تعامل بانکها با صنعتگران و فراورینمایندگان اضافه کرد: تسهیلات دریافتی از بانکها سرمایه های این استان هستند و وام گیرندگان باید نسبت به پرداخت به موقع اقساط و بازگشت آن به چرخه مالی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

او با اشاره به راه اندازی مرکز فوریت های آنالیز مسائل واحدهای فراوریی و طرح های سرمایه گذاری در همدان گفت: این مرکز به تازگی در سازمان صنعت، معدن وتجارت فعالیت خود را شروع کرد تا فرایند رسیدگی به درخواست فراورینمایندگان و کارآفرینان با شتاب بیشتری انجام گردد.

معاون هماهنگی امور مالی استانداری همدان یادآوری کرد: جلسه ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری استان در این مرکز برگزار گشت تا اعضا با فرایند پاسخگویی به درخواست متقاضیان بیشتر آشنا شوند.

به گفته پورمجاهد صاحبان صنایع و واحدهای فراوریی و خدماتی که با مشکل روبرو هستند باید درخواست خود را با شماره 08131448888 اعلام نمایند و یا در سامانه http://tashil.stsm.ir ثبت نموده و منتظر پاسخگویی کارشناسان باشند.

او با اشاره به صدور 186 مصوبه در امسال برای گره گشایی از بخش فراوری گفت: در این مرکز نمایندگان بانکها، استانداری، تامین اجتماعی و دستگاه های اجرایی عضو هستند و در هر زمان که احتیاج باشد برای رسیدگی به مسائل واحدهای فراوریی جلسه تشکیل می دهند.

یک هزار و 40 واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری در استان همدان مشغول فراوری هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 990

به "خبرنگاران گره گشایی ستاد تسهیل همدان از مسائل پنج واحد تولیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گره گشایی ستاد تسهیل همدان از مسائل پنج واحد تولیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید