جلسه هم اندیشی دستگاه های خدماتی استان آذربایجان شرقی به میزبانی شرکت گاز استان برگزار گردید

به گزارش ارانیوز، خبرگزاری خبرنگاران-در راستای ایفای مسؤولیت های اجتماعی و کاهش زمان ارائه خدمات به ذینفعان مشترک،جلسه به اشتراک گذاری تجربیات پیروز شرکت گاز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، دستگاه های خدماتی استان، به میزبانی شرکت گاز برگزار گشت.

جلسه هم اندیشی دستگاه های خدماتی استان آذربایجان شرقی به میزبانی شرکت گاز استان برگزار گردید

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛مدیرعامل شرکت گاز استان دراین جلسه ضمن خوش آمدگویی به مدعوین، گفت: برگزاری جلسه هم اندیشی و اشتراک گذاری تجارب پیروز دستگاه های خدماتی، راهبردی برگرفته از مصوبات کارگروه توسعه مدیریت بوده که با هدف دانش افزایی، رعایت صرفه و صلاح مالی و بهبود عملکرد جمعی سازمان ها در خدمت رسانی به مردم، امروز محقق شده است.

سیّدرضا رهنمای توحیدی ضمن معرفی شرکت گاز استان و استراتژی های اجرایی در نیل به اهداف سازمانی اضافه کرد: این شرکت در سال 68 در گستره سه استان شمال غرب کشور و از سال 77 با ماهیت خدماتی مستقل فعالیت های خود را شروع کرده و تا به امروز با گازرسانی به تمامی شهرها و 98.2 درصد خانوار روستایی تمامی تعهدات گازرسانی مصوب خود را در استان محقق ساخته و در تداوم پروژه های عمرانی، گازرسانی به 110روستا در مرحله طراحی و انتخاب پیمانکار و گازرسانی به 158 روستا در مرحله اتمام قرار گرفته است.

وی گفت: خدمات ارائه شده در شرکت گاز استان در قالب 62 فرآیند تدوین و بر اساس نقشه استراتژیک و اهداف و منظره سازمانی عملیاتی می شود.

توحیدی مهم ترین تجارب ارزنده قابل ارائه در شرکت را مباحث مدیریت دانش، ارزیابی مدیران به روش 360 درجه، نظام پیشنهادات، پایش اهداف استراتژیک بر اساس مدل BSC اعلام و توضیح داد: هدف بهینه کاوی، بهبود فعالیت ها برای نیل به برترین شرایط ممکن از لحاظ صرفه مالی، کارایی و اثربخشی بوده که نهایتاً سطح مورد انتظار ذینفعان سازمانی را نیز برآورده سازد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز در این جلسه ضمن تقدیر از میزبانی و اقدامات ارزنده شرکت گاز استان در تجمیع و بهبود عملکرد دستگاه های خدماتی استان گفت: هدف از این هم اندیشی و به اشتراک گذاری دانش، پیوند سازمانی در ارتباط با گروه بندی های زیربنایی در سطح استان است تا با تغییر شیوه های ارزیابی و ادغام فرآیندهای مشترک، زمینه مناسب تری برای رقابت و آنالیز عملکردهای اجرایی فراهم شود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1723

به "جلسه هم اندیشی دستگاه های خدماتی استان آذربایجان شرقی به میزبانی شرکت گاز استان برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه هم اندیشی دستگاه های خدماتی استان آذربایجان شرقی به میزبانی شرکت گاز استان برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید