ارتقای سطح آموزش پزشکی با برگزاری وبینارها و کارگاه های تخصصی

به گزارش ارانیوز، معاون آموزشی سازمان نظام پزشکی تهران گفت: با برگزاری وبینارها و کارگاه های تخصصی در پی ارتقای سطح آموزش پزشکی هستیم.

ارتقای سطح آموزش پزشکی با برگزاری وبینارها و کارگاه های تخصصی

سید امیرپاشا طبائیان عضو هیات مدیره و معاون آموزشی سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ در گفت وگو با خبرنگاران جوان، از انعقاد تفاهم نامه ای جهت ارتقا سطح آموزش پزشکی در کشور اطلاع داد و گفت: معاونت آموزشی و پژوهشی نظام پزشکی تهران بزرگ به منظور توسعه فعالیت های آموزشی و بعلاوه استفاده از دانش و تجربیات اساتید دانشگاه های علوم پزشکی استان تهران اقدام به عقد تفاهم نامه همکاری مشترک فیمابین سازمان نظام پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی تهران نموده است .

وی ادامه داد: از همین رو دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان پیش قدم در امور آموزشی موافقت خود را در این زمینه اظهار داشت و در تاریخ 22 آذر ماه این تفاهم نامه به امضا رسید، از مهم ترین مفاد این تفاهم نامه میتوان به برگزاری سمینارها، وبینارها و کارگاه های تخصصی با کسب امتیاز بازآموزی و ارائه گواهینامه های مشترک معتبر اشاره نمود. از دیگر مفاد مهم دیگر این تفاهم نامه می توان از آموزشی همگانی و یاری می توان آموزش جامعه با استفاده از تمام منابع موجود نام برد و نظام پزشکی تهران و دانشگاه موظف شدند در این زمینه از هیچ کوششی دریغ ننمایند .

طبائیان ادامه داد: نظام پزشکی تهران بزرگ می تواند در صدور گواهینامه هایی که احتیاج دانشجویان و فارغ التحصیلان علوم پزشکی است، پیش قدم باشد، از طرفی می توان کارگاه هایی تخصصی مورد احتیاج در حوزه علوم پزشکی را برگزار و گواهینامه صادر کرد که اخذ این گواهینامه ها می تواند در آینده شغلی فارغ التحصیلان علوم پزشکی بسیار اثربخش باشد و با پای کار آمدن نظام پزشکی تهران صدور گواهینامه برای دوره هایی که برگزار خواهد شد، تسهیل می گردد.

معاون آموزشی سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ بیان نمود: در اولین قدم یک وبینار مشترک بین دانشگاه علوم پزشکی تهران و نظام پزشکی تهران بزرگ برگزار خواهد شد و نظام پزشکی تهران مرجع صدور گواهینامه خواهد بود، باید توجه داشت که فارغ التحصیلان علوم پزشکی به امتیازهای بازآموزی برای راه اندازی مطب احتیاج دارند، بعلاوه شرکت در وبینارها، سمینارها و کارگاه ها در ارتقای سطح هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و آموزش تکمیلی پزشکان کاربرد خواهد داشت.

طبائیان یادآوری کرد: به طور کلی تفاهم نامه منعقد شده در ارتقای آموزش پزشکی جامعه علوم پزشکی سراسر کشور نقش خواهد داشت چرا که دانشجویان، اساتید و فارغ التحصیلان علوم پزشکی سراسر کشور می توانند در وبینارها، سمینارها و کارگاه ها شرکت نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 دی 1400 بروزرسانی: 26 دی 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1628

به "ارتقای سطح آموزش پزشکی با برگزاری وبینارها و کارگاه های تخصصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقای سطح آموزش پزشکی با برگزاری وبینارها و کارگاه های تخصصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید