ارائه 140 عنوان طرح پژوهشی توسط فرهنگیان گیلان

به گزارش ارانیوز، خبرنگاران/گیلان معاون پژوهشی آموزش و پرورش گیلان گفت: پس از دریافت 140 طرح پژوهشی آموزشی و فرهنگی، 31 عنوان در کمیته تخصصی تحقیقات آموزش و پرورش استان به تصویب رسیده است.

ارائه 140 عنوان طرح پژوهشی توسط فرهنگیان گیلان

محمد امجدی با اشاره به سیاست های آموزش و پرورش گیلان در گسترش فعالیت های پژوهشی، اظهار کرد: همه ساله برنامه معلم پژوهنده با هدف بهره گیری از آخرین دستاوردهای علمی و فرهنگی اجرا می گردد و امسال 48 طرح اقدام پژوهشی همکاران فرهنگی مورد داوری نهاده شد که از این میان شش طرح، برگزیده شده است.

وی اضافه کرد: در گروه تحقیق و پژوهش نیز در امسال 140 عنوان پژوهشی از فرهنگیان دریافت شده که از این تعداد، در کمیته تخصصی 31 عنوان پذیرفته شد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به ضرورت توجه به پژوهش دانش آموزی اعلام کرد: اولویت های تحقیقاتی به مناطق اعلام شده و طرح های برتر به دانشگاه گیلان، وزارت آموزش و پرورش و همچنین برای عرضه در بیستمین نمایشگاه گیل اکسپو ارائه شده است.

امجدی با اشاره به برنامه های متنوع آموزش و پرورش در تعمیق فرهنگ پژوهش، توضیح داد: همچنین خاتمه نامه ها، طرح ها و تجربه های برتر برای حمایت بیشتر مادی و معنوی به وزارت آموزش و پرورش معرفی می شوند.

وی اضافه کرد: در سال 97 نیز پس از تصویب 23 عنوان اولویت پژوهشی و فراخوان آن به مناطق مختلف، طرح های اولیه دریافتی مورد آنالیز و داوری نهاده شد که در خاتمه با هفت طرح پژوهشی برتر قرارداد بسته شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 295

به "ارائه 140 عنوان طرح پژوهشی توسط فرهنگیان گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه 140 عنوان طرح پژوهشی توسط فرهنگیان گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید