احداث بام شهرری در کوهپایه های بزرگراه امام علی (ع)

به گزارش ارانیوز، خبرگزاری خبرنگاران- شهردار منطقه 20 از احداث بام شهرری در کوهپایه های بزرگراه امام علی (ع) خبر داد.

احداث بام شهرری در کوهپایه های بزرگراه امام علی (ع)

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از تهران، سید محمدناظم رضوی شهردار منطقه 20 تهران در این خصوص اظهار کرد: شهرری به سبب ویژگی های اصیل، تاریخی و هویتی، از هزاران سال قبل، در آسمان میراث فرهنگی کشور می درخشد، حتی بسیاری از ظرفیت های اصیل این منطقه، پیش از پیدایش تهران وجود داشته است .

وی اضافه کرد: سرمایه های فرهنگی، معنوی و اجتماعی شهرری، شورای شهر و شهردار تهران را بر آن داشت تا توجه ویژه ای به این منطقه داشته باشند،به طوری که آقای زاکانی در اولین دیدارهای منطقه ای خود در شهرری حاضر شد.

شهردار منطقه 20 با بیان اینکه در بازدید شهردار تهران، 16 مصوبه مهم برای شهرری تدوین شد، بیان کرد: بسیاری از مسائل فعلی شهرری اصلا در شئونات ساکنان محترم این منطقه نیست و یکی از دغدغه های اصلی مردم وجود یک فضای تفریحی و اسکان خوب برای گذراندن اوقات فراغت و همچنین فضای سبز وسیع است.

ناظم رضوی اضافه کرد: براساس مصوبات، قرار است در مجاورت بزرگراه امام علی(ع) و کوهپایه های زیارتگاه بی بی شهربانو، فضایی به وسعت 15 هکتار به عنوان بام شهرری احداث شود. همچنین کارخانه سیمان ری واقع در راستا شمال به جنوب بزرگراه امام علی، به پاتوق نخبگان دانش بنیان و موزه صنعت تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به راستا دسترسی به پارک جنگلی در کوهپایه بی بی شهربانو گفت: مردم می توانند با استفاده از خط 6 متروی تهران به این مجموعه تفریحی دسترسی پیدا کنند.

شهردار منطقه 20 درباره انتقاد شهروندان شهرری نسبت به معضل موش در این منطقه، بیان نمود: وجود موش ساکنان تمامی منطقه ها تهران را آزار می دهد و طی گفت وگو با معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، بنا شد برنامه های ویژه برای حل این معضل پیش بینی شود و شهرداری های منطقه ها هم با همکاری پیمانکاران، این مسئله را به طور ویژه پیگیری کنند.

وی درباره شرایط نابسمان آسفالت خیابان ها و معابر شهرری گفت: 10 هزار تن آسفالت برای اصلاح معابر شهرری اختصاص یافته است که در صورت مساعد بودن هوا انجام خواهد شد.

ناظم رضوی در خصوص خواسته یکی از شهروندان برای نصب سرعت گیر، گفت: نصب سرعت گیر به عهده پلیس راهور است، اما از طریق معاونت ترافیک پیگیر این موضوع خواهیم بود .

وی درباره برنامه های شهرداری برای توسعه گردشگری در شهرری توضیح داد: هفته گذشته جلساتی با سازمان های مردم نهاد و فعالان حوزه گردشگری داشتیم که توسعه ظرفیت های تاریخی و معنوی شهرری از سرفصل های گفت وگوهای ما بود.

شهردار منطقه 20 تاکید کرد: بنده و همکارانم در بدنه شهرداری، با کلید واژه نوکری مردم که از طریق آقای زاکانی مطرح شد، سعی داریم که طعم شیرین توسعه را به مردم بچشانیم.

انتهای پیام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1611

به "احداث بام شهرری در کوهپایه های بزرگراه امام علی (ع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث بام شهرری در کوهپایه های بزرگراه امام علی (ع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید