PEI در آخرین دراو به وسیله اظهارنامه علاقمندی از بانک اکسپرس اینتری استفاده کرد.

به گزارش ارانیوز، جزیره پرنس ادوارد (PEI) در آخرین دراو به وسیله اظهارنامه علاقمندی از بانک اکسپرس اینتری استفاده کرد.

PEI در آخرین دراو به وسیله اظهارنامه علاقمندی از بانک اکسپرس اینتری استفاده کرد.

داولبین گروه تاثیر کسب و کار و تاثیر نیروی کار نیز دعوت شدند.

جزیره پرنس ادوارد که از استان های آتلانتیک محسوب می شود، 169 دعوت را در در دراو جدید اعلان شده روز آدینه صادر نمود که 75 مورد از آنها متعلق به داوطلبین اکسپرس اینتری بود.

دراو مورخ 19 آپریل انجام شد و سومین دراو به وسیله سیستم اظهارنامه علاقمندی جزیره پرنس ادوارد که در ماه فوریه معرفی گردید، می باشد.

اداره مهاجرت PEI گفت که داوطلبینی از بانک اطلاعاتی اکسپرس اینتری دعوت شده اند که یا در حال حاضر در استان مشغول به کار هستند و یا از یکی از موسسات آموزش های عالی آن فارغ التحصیل شده باشند. امتیاز دعوت شدگان در محدوده 37 تا 87 امتیاز بود.

داوطلبین اکسپرس اینتری که قصد دارند در برنامه اکسپرس اینتری جزیره پرنس ادوارد شرکت نمایند، باید پروفایلی در سیستم اظهارنامه علاقمندی استان بسازند. پروفایل ها بر مبنای 6 فاکتور ارزیابی و امتیازدهی می شوند: سن، زبان، آموزش، سابقه کار، اشتغال و سازگاری که مجموع این موارد حداکثر 100 امتیاز می باشد.

داوطلبین اکسپرس اینتری که به وسیله این برنامه دعوت می شوند، 90 روز زمان برای ارائه یک درخواست کامل به اداره مهاجرت استان دارند. متقاضیانی که به وسیله PEI انتخاب می شوند، 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی (CRS) دریافت می نمایند که آنها واجد شرایط اپلای برای اخذ اقامت دائم کانادا می نماید.

دعوت نامه گروه های تاثیر نیروی کار و تاثیر کسب و کار نیز صادر شدند.

دراو 19 آپریل همچنین 77 دعوت نامه برای داوطلبین تاثیر نیروی کار PEI و 17 دعوت نامه برای متقاضیان گروه تاثیر کسب و کار صادر نمود.

داوطلبینی که به وسیله گروه تاثیر نیروی کار دعوت شدند، امتیازی در بازه 22 تا 85 داشتند در حالیکه امتیاز داوطلبین گروه تاثیر کسب و کار بین 135 تا 155 بود.

گروه تاثیر نیروی کار PEI مختص به افرادی است که دارای مهارت و سابقه کار مورد احتیاج بازار کار استان هستند. این گروه به سه زیرگروه: نیروهای متخصص، نیروهای حیاتی و فارغ التحصیلان بین المللی تقسیم می شود.

گروه تاثیر کسب و کار نیز به سه زیرگروه: مالکیت 100%، مالکیت جزئی و مجوز کار تقسیم می گردند.

اداره مهاجرت PEI نحوه دعوت داوطلبین به وسیله هر یک از این زیرگروه ها را شرح نداده است.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 722

به "PEI در آخرین دراو به وسیله اظهارنامه علاقمندی از بانک اکسپرس اینتری استفاده کرد." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "PEI در آخرین دراو به وسیله اظهارنامه علاقمندی از بانک اکسپرس اینتری استفاده کرد."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید