Click &ampamp Boat حرفه ای ترین شرکت اجاره قایق در دنیا

به گزارش ارانیوز، Click & Boat در حال راه اندازی حرفه ای ترین شرکت اجاره قایق در دنیا است.

Click &ampamp Boat حرفه ای ترین شرکت اجاره قایق در دنیا

Click & Boat که در سال 2013 در فرانسه ایجاد شد، پلتفرمی برای اجاره قایق راه اندازی نموده است پس از تجربه های موفقیت آمیزی که در امسال در سایر نقاط اروپا و آمریکا به دست آورد، اکنون برای راه اندازی حرفه ای ترین شرکت اجاره ای قایق در دنیا کوشش می نماید. Airbnb of the seas اعلام نموده است که قرار است حرفه ای ترین شرکت اجاره قایق را راه اندازی نمایند.

فرانسه به زودی با بیش از 22000 قایق و فرصت های نو آغاز به خنثی کردن استانداردهای دنیای برای همتایان خود در اجاره قایق می نماید.

رهبر دنیا در اجاره قایق بیش از 150000 عضو در 20 کشور دنیا، 60000 قرارداد اجاره و 40000 مشتری ثابت دارد.

پس از جذب حجم زیادی از اجاره دهندگان در فرانسه و اروپا، Click & Boat در سراسر دنیا توسعه یافت. امروزه این شرکت از بازگشایی حرفه ای ترین شرکت اجاره قایق در دنیا خبر می دهد. این یک تکامل اساسی در مدل اصلی است که بر اساس رابطه بین افراد راسخ است.

این اجاره دهندگان حرفه ای قایق، 12000 قایق شخصی خود را که در سراسر دنیا موجود است، تکمیل خواهند کرد و به زودی در سراسر دنیا قابل دسترس می شوند.

یکی از بنیان گذاران Click & Boat گفت:

ما در این 4 سال ده ها هزار نفر را جمع کردیم که هر کدام نیازهای متفاوتی داشتند، برای مثال: در مقدار و نوع قایق ها (ورزشی یا تور روزانه، کروز، خودگردان)، برای یک هفته یا برای چند روز. شرکای ما می دانند این دانش ما از توقعات مختلف، دارایی عمده ما نسبت به رقبا است. ما در حال تبدیل شدن به یک مدل مرجع سایت اینترنتی اجاره قایق آنلاین هستیم.

از جمله ویژگی های مفید این شرکت:

  • برترین بازدید در اینترنت (بیش از 3 میلیون نفر از سایت کلیک و قایق در سال 2017 بازدید کردند)
  • برترین ابزار مدیریت رزرو برای اجاره قایق (مدیریت رزرو اتوماتیک، دسترسی به تاریخ و غیره)
  • دسترسی به یک پایگاه نو مشتری.

این شرکت به زودی به بیش از 22000 قایق دسترسی خواهد داشت. هدف آن ها، راه اندازی 30000 قایق (شخصی و حرفه ای) در 50 کشور قبل از سرانجام سال 2018 است.

رشد بی نظیر در اروپا، انگلستان و آمریکا

از زمان ایجاد این شرکت در سال 2013، Click & Boat نرخ استثنایی رشد را به ویژه در کشورهای انگلیسی زبان داشته است. بر اساس مدل ساده Airbnb و ارتباط مستقیم بین صاحب و مستأجر، Click & Boat به بیش از 100000 بریتانیایی اجازه اجاره در اروپا را در سال 2017 داده است.

Click & Boat در حال حاضر به وسیله وب سایت Click & Boat یا روی یک برنامه تلفن همراه قابل دسترس است که تا به امروز بیش از 3000 صاحب قایق انگلیسی را جذب نموده است. فعال ترین منطقه ها برای ملوانان انگلیسی شامل: کرواسی، یونان و ایبیزا است.

منبع: کجارو / traveldailynews.com
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1658

به "Click &ampamp Boat حرفه ای ترین شرکت اجاره قایق در دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Click &ampamp Boat حرفه ای ترین شرکت اجاره قایق در دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید