کرملین، برگزاری نشست سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه را تایید کرد

به گزارش ارانیوز، کاخ کرملین برگزاری نشست سه جانبه روسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه در آینده نزدیک در آنکارا را تایید کرد.

کرملین، برگزاری نشست سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه را تایید کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین تایید کرد که ایران، ترکیه و روسیه در حال سازماندهی نشست دیگری درباره سوریه به میزبانی آنکارا هستند.

وی در جواب سوالی درباره دیدار احتمالی ولادیمیر پوتین، حسن روحانی و رجب طیب اردوغان در روز 16 سپتامبر گفت که برگزاری یک نشست در حال برنامه ریزی و هماهنگیهای ضروری است.

روسای جمهور ایران، ترکیه و روسیه که کشورهای ضامن آتش بس در سوریه هستند تا کنون چندین بار در تهران، مسکو و آنکارا با یکدیگر دیدار و رایزنی نموده اند.

سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه نیز اخیرا با اشاره به برگزاری نشست سه جانبه رؤسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه در تاریخ 16 سپتامبر، گفت که آنکارا میخواهد درباره ادلب با طرف های دیگر صحبت کند.

پسکوف همچنین اظهار داشت که ولادیمیر پوتین طی یک نشست با اعضای شورای امنیت این کشور درباره معاهده موشکهای میان برد اتمی(INF) بحث و رایزنی نموده است که به زودی در این زمینه بیانیه مهمی منتشر خواهد شد.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 113

به "کرملین، برگزاری نشست سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه را تایید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرملین، برگزاری نشست سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه را تایید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید