کارشناسان نظامی روسیه 3 شهر ایتالیا را ضدعفونی کردند

به گزارش ارانیوز، طبق اطلاعات وزارت دفاع روسیه، متخصصین نظامی این کشور عملیات ضدعفونی کردن سازه ها، ساختمان های عظیم مسکونی و فضای باز و جاده ها در سه شهر در منطقه لمباردی ایتالیا را به خاتمه رسانده اند.

کارشناسان نظامی روسیه 3 شهر ایتالیا را ضدعفونی کردند

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه ایزوستیا، چاپ مسکو، وزارت دفاع فدراسیون روسیه، امروز، سه شنبه 7 آوریل (19 فروردین ماه) خاطرنشان کرد که متخصصین نظامی روس که در اواخر ماه مارس، به منظور مبارزه با شیوع ویروس کرونا وارد منطقه لُمباردی ایتالیا شده بودند، عملیات ضدعفونی ساختمان های مسکونی عظیم در سه شهر گورلاگو ، پالوسکو و اسکانتسورشیاته را به سرانجام رساندند.

در این بیانیه یادآوری شده است که نظامیان روسی و ایتالیایی در پانسیون شبانه روزی سنت جوزپه با شهردار گورلاگو نیز دیدار کردند و مقامات این شهر از یاری های طرف روسی در مبارزه با گسترش ویروس کرونا قدردانی کردند.

طبق این اطلاعات، در مجموع کارشناسان نظامی روسیه به همراه نظامیان ایتالیایی عملیات ضدعفونی کامل پانسیون های شبانه روزی برای نگهداری سالمندان در 30 منطقه مسکونی لومباردی را انجام داده اند. علاوه بر این ، کار ضدعفونی کردن بیش از 34 ساختمان و سازه ، بیش از 180 هزار متر مربع از فضای داخلی و جاده ها - بیش از 16 هزار متر مربع نیز انجام شده است.

لازم به یادآوری است که در تاریخ 22 مارس (سوم فروردین ماه) ، در جریان مذاکرات تلفنی رئیس جمهوری روسیه و نخست وزیر ایتالیا، طرفین موافقت کردند تا طرف روسی یاری های بشردوستانه ای برای جلوگیری از عوارض شرایط اپیدمیولوژیک ناشی از شیوع ویروس کرونا در ایتالیا، به این کشور ارائه دهد.

از تاریخ 23 الی 25 مارس (4 الی 6 فروردین)، 15 فروند هواپیمای نیروهای هوا-فضای روسیه به ایتالیا پرواز کردند تا تجهیزات ضدعفونی نماینده ، تجهیزات پزشکی و گروه پزشکان و متخصصین نظامی روسی را به این کشور منتقل نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 613

به "کارشناسان نظامی روسیه 3 شهر ایتالیا را ضدعفونی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارشناسان نظامی روسیه 3 شهر ایتالیا را ضدعفونی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید