پیام نوروزی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران

به گزارش ارانیوز، خبرگزاری خبرنگاران- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با صدور پیامی، فرارسیدن نوروز 1400 خورشیدی را تبریک گفت.

پیام نوروزی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از مرکز اطلاع رسانی و دیپلماسی عمومی سازمان انژی اتمی، در پیام آقای دکتر علی اکبر صالحی آمده است:

امید است یزدانِ پاک به حرمت و میمنتِ ایّامِ فرخندۀ میلاد مسعودِ جان جهان و قطبِ عالمِ امکان، حضرت بقیه الله الاعظم (عج) بر جمله ابنای بشر خاصّه ملّت بزرگ و تمدّن سازِ ایران رحمت آوَرَد و زنگارِ غم و محنت را از دل های همه ساکنان و عاشقانِ قلمرو ایرانِ فرهنگی و حوزه تمدّنیِ زبان فارسی بِزُداید.

ناگفته پیداست که اینجانب و بسیاری از دلباختگان و عاشقانِ فرهنگ و تمدّن ایرانی - اسلامی در آستانۀ ورود به آخرین سالِ قرنِ حاضر و آغاز فصل جدید، احساسی دوگانه و ناهمگون را تجربه می کنیم. براستی چگونه می توان همچون سال های گذشته، با اطمینان خاطر و شادی مستانه از طلوعِ خورشیدِ حیات بخش بهار سخن گفت و تصویرِ جمع قابل توجهّی از هموطنان عزیز از جمله هنرمندان، ورزشکاران و اهالی اندیشه و سیاست را از نظر دور داشت که در کمندِ این ویروسِ منحوس گرفتار آمدند و رُخ در نقابِ خاک کشیدند.

اینجانب ضمن گرامیداشت فرا رسیدن نوروز خجسته باستانی، به نمایندگی از سوی خانوادۀ بزرگ و افتخارآفرینِ صنعت هسته ای، مراتب همدردی عمیق خود را به پیشگاه خانواده های مکرَّمِ جان باختگانِ سال 1399 خورشیدی اعلام نموده و برای همۀ درگذشتگان علوّ درجات و برای وابستگان و دلبستگانِ آنان، صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم. امید است یزدانِ پاک به حرمت و میمنتِ ایّامِ فرخندۀ میلاد مسعودِ جان جهان و قطبِ عالمِ امکان، حضرت بقیه الله الاعظم (عج) بر جمله ابنای بشر خاصّه ملّت بزرگ و تمدّن سازِ ایران رحمت آوَرَد و زنگارِ غم و محنت را از دل های همه ساکنان و عاشقانِ قلمرو ایرانِ فرهنگی و حوزه تمدّنیِ زبان فارسی بِزُداید.

بیا که خاکِ رَهَت لاله زار خواهد شد

زبَس که خونِ دل از چشمِ انتظار چکید

گذشت عمر و به دل عشوه میخریم هنوز

که هست در پی شامِ سیاه، صبح سپید

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1257

به "پیام نوروزی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام نوروزی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید