پرواز خودروی چینی با سرعتی باورنکردنی!

به گزارش ارانیوز، ماشین پرنده مگلو چینی با اینکه بیش از 2.8 تن وزن دارد، اما در آخرین آزمایش خود پیروز شده است تا در ارتفاع 3.5 سانتی متری از سطح زمین شناور گردد.

پرواز خودروی چینی با سرعتی باورنکردنی!

خودرو پرنده مغناطیسی چینی یا همان ماشین مگلو یک وسیله نقلیه آهنربایی است که می تواند از طریق علم مغناطیس و جریان برق، از زمین بلند شده و با سرعت 230 کیلومتر بر ساعت پرواز کند.

محققان دانشگاه چنگدو چین در آخرین شاهکار خود، توانسته اند تا علم قطار های مگلو را به خودرو های سدان شهری بیاورند تا فصل جدیدی را در تاریخ صنعت خودروسازی رقم بزنند. ماشین پرنده مگلو چینی با اینکه بیش از 2.8 تن وزن دارد، اما در آخرین آزمایش خود پیروز شده است تا در ارتفاع 3.5 سانتی متری از سطح زمین شناور گردد.

البته این خودرو برای اینکه به ابتدای راستا آزمایش برسد، به چرخ های خود متکی بوده و فعلا نمی توانیم به طور کامل، نام ماشین پرنده مگلو چینی را آن اعطا کنیم. به همین دلیل باید بگوییم که راستا آزمایش، یک ریل آهنربایی به طول 8 کیلومتر است که خودرو پرنده مغناطیسی چینی در طی این آزمایش پیروز شد تا به سرعت 230 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

بعلاوه بد نیست بدانید که قطار های مگلو چینی با سرعت هایی نظیر 450 کیلومتر بر ساعت، جزو پیشرفته ترین قطار های مغناطیسی دنیا به حساب می آیند.

دانلود

فیلم اصلی

کد ویدیو

منبع: خبر آنلاین

منبع: فرادید
انتشار: 5 مهر 1401 بروزرسانی: 5 مهر 1401 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1843

به "پرواز خودروی چینی با سرعتی باورنکردنی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز خودروی چینی با سرعتی باورنکردنی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید