نگاه امیدوارانه سرمربی تیم ملی به عملکرد آزادکاران در لهستان

به گزارش ارانیوز، به گزارش خبرنگاران، رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام زیلکوفسکی لهستان در حالی از امروز در شهر ورشو لهستان آغاز می شود که غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نگاه ویژه ای به عملکرد نمایندگان کشورمان در این تورنمنت دارد.

نگاه امیدوارانه سرمربی تیم ملی به عملکرد آزادکاران در لهستان

در واقع این مسابقات آخرین مرحله از انتخاب آزادکاران برای حضور در بازی های المپیک توکیو خواهد بود و اهمیت فراوانی برای متولیان کشتی دارد.

غلامرضا محمدی شب گذشته بعد از برگزاری نخستین تمرین نمایندگان کشورمان در شهر ورشو محل برگزاری تورنمنت جام زیلکوفسکی گفت: خوشبختانه شرایط بچه ها مطلوب است و امیدوارم هر نتیجه ای در این تورنمت رقم می خورد به سود کشتی باشد. آزادکاران منتخب کشورمان سفر خوبی را تا لهستان پشت سر گذاشتند و محمدحسین محمدیان، علی شعبانی و علیرضا کریمی در وزن 97 کیلوگرم از امروز به مصاف حریفان خود می فرایند.

همچنین مسابقات پنج وزن دوم نیز فردا برگزار می شود که طی آن رضا اطری در وزن 61 کیلوگرم، یونس امامی و مصطفی حسین خانی در وزن 74 کیلوگرم و امین طاهری و امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم به میدان خواهند رفت.

البته طبق اعلام فدراسیون کشتی در صورت قانع نشدن کادر فنی از نتایج بدست آمده و یا برخورد نکردن کشتی گیران کشورمان به یکدیگر، احتمال این وجود دارد که با نظر کادر فنی و حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون مسابقه انتخابی رو در رو در لهستان بین نفرات مدنظر برگزار شود.

بدین ترتیب با توجه به نزدیک بودن المپیک و لزوم اعلام نفرات اعزامی به کمیته ملی المپیک به منظور اقدامات لازم، کادر فنی پس از رقابت های بین المللی لهستان نسبت به اعلام اسامی به فدراسیون اقدام و در نهایت ترکیب تیم اعزامی به صورت رسمی از سوی فدراسیون کشتی اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، کشتی آزاد ایران در رقابت های جهانی 2019 نورسلطان پیروز شد توسط رضا اطری در 57 کیلوگرم، حسن یزدانی در 86 کیلوگرم و یدالله محبی در 125 کیلوگرم سهمیه المپیک را کسب کند. همچنین در مسابقات گزینشی آسیا نیز امیرمحمد یزدانی در 65، یونس امامی در 74 و محمدحسین محمدیان در 97 کیلوگرم سه سهمیه باقی مانده را کسب کردند تا سهمیه کشتی آزاد ایران در المپیک کامل شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 تیر 1400 بروزرسانی: 6 تیر 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1375

به "نگاه امیدوارانه سرمربی تیم ملی به عملکرد آزادکاران در لهستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاه امیدوارانه سرمربی تیم ملی به عملکرد آزادکاران در لهستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید