ادعای تراکتور بعد از بازی برابر پرسپولیس؛ این روز را در تاریخ فوتبال ایران ثبت کنید

به گزارش ارانیوز، باشگاه تراکتور با صدور پیامی از حضور پرتعداد طرفداران در بازی برابر پرسپولیس قدردانی کرد.

ادعای تراکتور بعد از بازی برابر پرسپولیس؛ این روز را در تاریخ فوتبال ایران ثبت کنید

به گزارش خبرنگاران در حساس ترین بازی هفته دوم تراکتور میزبان پرسپولیس بود و پس از دو بازی محرومیت انضباطی از حضور تماشاگران در ملاقاتهای دو تیم در فصل گذشته، طرفداران تراکتور استادیوم یادگار را پر کردند و اتفاقات تلخ گذشته علی رغم شکست تراکتور تکرار نشد. حال باشگاه تراکتور با انتشار اطلاعیه ای از طرفداران خود تشکر کرد و این تیم را پرهوادارترین در ایران و آسیا دانست.

در متن پیغام باشگاه آمده است:تراکتوری ها با حضور بیش از 80 هزار نفری در ملاقات مقابل پرسپولیس، 25 مردادماه را به عنوان روز حماسی و درخشان برای همواره در تاریخ فوتبال ایران و باشگاه تراکتور ثبت نموده و همانند گذشته در عمل ثابت کردند که تراکتور پُرهوادارترین تیم ایران و آسیا است. پرشورها بار دیگر با خلق شب به یاد ماندنی و تشویق های منظم و حرفه ای، قله های شور و شعور هواداری را فتح نموده و نشان دادند که همچنان دست نیافتنی هستند.

در روزی که نمایندگان AFC از نزدیک شاهد این ملاقات حساس بودند، تماشاگران حاضر ضمن همکاری کامل با عوامل برگزاری بازی، با احترام به تیم حریف و تیم داوری، فرهنگ غنی مردم آذربایجان را به رُخ کشیدند.

ضمن قدردانی از تک تک تماشاگران، به ویژه طرفداران شهرستانی که رنج سفر را برای حضور در استادیوم به جان خریده اند، ما نیز بابت نتیجه کسب شده، همانند تمامی عاشقان تراکتور ناراحت هستیم و امید داریم شاهد روزهای درخشان تیم در آینده باشیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 مرداد 1402 بروزرسانی: 26 مرداد 1402 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1982

به "ادعای تراکتور بعد از بازی برابر پرسپولیس؛ این روز را در تاریخ فوتبال ایران ثبت کنید" امتیاز دهید

1 کاربر به "ادعای تراکتور بعد از بازی برابر پرسپولیس؛ این روز را در تاریخ فوتبال ایران ثبت کنید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای تراکتور بعد از بازی برابر پرسپولیس؛ این روز را در تاریخ فوتبال ایران ثبت کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید