اصولی: ورزش، زبان مشترک ملت ها است

به گزارش ارانیوز، خبرنگاران/خراسان رضوی رییس هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: ورزش، زبان مشترک ملت ها و سرشار از تفاهم میان آن هاست و امیدوارم میزبان خوبی برای دو تیم خارجی و تیم ملی فوتسال کشورمان باشیم.

اصولی: ورزش، زبان مشترک ملت ها است

احسان اصولی، رییس هیات فوتبال خراسان رضوی ضمن خوش آمد گویی به عوامل تیم های اسلواکی و بلاروس اظهار کرد: خوشبختانه خراسانی ها همیشه ثابت نموده اند که پتانسیل بالایی در ورزش به ویژه فوتسال دارند. در تیم ملی فوتسال نیز چهره های شاخصی از جمله طیبی، بهادری و جاوید از مشهد در سطح بین المللی برجسته شده اند. مردم مشهد نگاه ویژه ای به ورزش دارند و با شور و اشتیاق مسابقات را دنبال می نمایند.

وی اضافه کرد: ورزش، زبان مشترک ملت ها و سرشار از تفاهم میان آن هاست. امیدوارم در این تورنمت از هر سه تیم در کنار پرداختن به مسائل فنی، یک بازی جوانمردانه ببینیم. همچنین امیدوارم تیم های اسلواکی و بلاروس روزهای خوشی را در مشهد سپری نمایند.

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی در گفت وگو با خبرنگاران در مورد پخش زنده مسابقات این تورنمت گفت: طبق قولی که صداوسیمای خراسان رضوی به ما داده، هر سه ملاقات این تورنمت از شبکه خراسان رضوی به طور زنده پخش خواهد شد. برای پخش زنده هر دو بازی ایران از شبکه سه یا ورزش نیز در حال رایزنی هستیم و امکان پخش زنده هر دو ملاقات ایران از یکی از شبکه های ملی صداوسیما وجود دارد.

الکساندر: ایرانیان مهمان نواز هستند

ساوینسائو الکساندر، سرمربی تیم ملی فوتسال بلاروس در نشست خبری این تورنمت اظهار کرد: برای بار سوم است که به ایران می آییم و در هر بار حضورمان در ایران پذیرایی خوبی از ما انجام شده است. نخستین بار است که در مشهد حضور یافته ایم و امیدوارم در این تورنمنت، اتفاقات خوبی برای تیم ما رخ دهد.

وی اضافه کرد: امیدوارم نمایش خوبی مقابل تیم های قدرتمند ایران و بلاروس داشته باشیم و نتایج خوبی کسب کنیم. برای مقدماتی جام جهانی آماده می شویم و با تیم کامل در این مسابقات شرکت خواهیم کرد.

برکی: هدف اصلی اسلواکی، مقدماتی جام جهانی است

مارین برکی، سرمربی تیم ملی فوتسال اسلواکی نیز در این نشست خبری مطرح کرد: هدف مان از شرکت در این مسابقات، مقدماتی جام جهانی است. خوشحالیم که در ایران حضور داریم و با تیم قدرتمند ایران بازی خواهیم کرد. برای سنجش بازیکنانم، از تمامی آن ها در این تورنمت استفاده خواهم کرد. فکر می کنیم بازی های سختی در پیش داشته باشیم.

وی اضافه کرد: سال گذشته، با ایران در اسلواکی بازی کردیم که آن بازی در نهایت با تساوی بدون گل سرانجام یافت، اما این بار برای شکست ایران به میدان می رویم.

سرمربی تیم ملی فوتسال اسلواکی یادآور شد: هتل و محل پذیرایی تیم بسیار خوب بوده است. در چند روز آینده حتما از مشهد بازدید خواهیم کرد و با اشتراک عکس ها و ویدئوهای مان در فضای مجازی از ایران و مشهد تعریف خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 259

به "اصولی: ورزش، زبان مشترک ملت ها است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصولی: ورزش، زبان مشترک ملت ها است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید