نقطه قوت در ورزش دانشگاهی، توجه به ورزش بانوان است

به گزارش ارانیوز، رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی گفت: نقطه قوت در ورزش دانشگاهی توجه جدی به ورزش بانوان است به طوری که سهم بانوان و آقایان در 6 رشته یونیورسیاد دانشجویی یکسان است.

نقطه قوت در ورزش دانشگاهی، توجه به ورزش بانوان است

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، هادی بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی در مرنام نمادین بزرگداشت روز بین المللی ورزش دانشگاهی که امروز در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار گشت، با نام اینکه ورزش دانشگاهی امروز جایگاه خود را به درستی پیدا کرده است؛ گفت: نقطه قوت در ورزش دانشگاهی توجه جدی به ورزش بانوان است به طوری که سهم بانوان و آقایان در 6 رشته یونیورسیاد دانشجویی یکسان است.

رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی اضافه نمود: یونیورسیاد دانشجویی هر دو سال یکبار برگزار می شود و بعد از بازی های المپیک معتبرترین ورزش به تعداد می رود.

نقش ویژه ورزش دانشگاهی در حفظ سلامتی و نشاط دانشجویان

محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور هم در این برنامه گفت: ورزش از جایگاه مهمی در سطح بین الملل برخوردار است و به نام عنصری که موجب ایجاد انگیزه، نشاط و سلامتی می شود، همواره مورد توجه بوده است.

وی ضمن ابراز خرسندی از اینکه ورزش دانشگاهی در کشور مورد توجه ویژه قرار گرفته است، از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1509

به "نقطه قوت در ورزش دانشگاهی، توجه به ورزش بانوان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقطه قوت در ورزش دانشگاهی، توجه به ورزش بانوان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید