مطالبات برق و گاز ایران از عراق پرداخت می گردد

به گزارش ارانیوز، خبرگزاری خبرنگاران- وزیر دارایی عراق در ملاقات با وزیر تعاون ایران به مطالبات برق و گاز ایران از عراق اشاره نمود و گفت: این مطالبات به زودی پرداخت می گردد.

مطالبات برق و گاز ایران از عراق پرداخت می گردد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشورمان در سفر خود به کشور عراق با علی عبدالامیر علاوی وزیر دارائی این کشور ملاقات و تبادل نظر کرد.

در این ملاقات بر توسعه دانش و انتقال تجربیات در حوزه های مختلف، امضای موافقتنامه اجتناب از اقتصادیات مضاعف، گسترش همکاری های بیمه ای و گمرکی بین ایران و عراق تاکید شد.

آقای محمد شریعتمداری با اشاره به اشتراکات فراوان، همجواری و همسایگی دو کشور، آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای تبادل تجارب در حوزه های مختلف به ویژه موضوعات مرتبط با وزارتخانه تحت اختیارش خاطرنشان کرد.

در ادامه این ملاقات، وزیر دارایی عراق هم گفت: ایران در زمینه های مختلف به ویژه توسعه منابع و آموزش نیروی انسانی از تجارب خوب و ارزنده ای برخوردار است و ما برای رشد، رونق و پیشبرد اقتصاد عراق از آن استقبال می کنیم.

آقای علاوی، همچنین به مطالبات برق و گاز ایران از عراق اشاره نمود و گفت: این مطالبات به زودی پرداخت می گردد.

وی ابراز امیدواری کرد؛ با امضای توافق نامه ای همه جانبه، روابط اقتصادی و اقتصادی بین دو کشور بیش از پیش گسترش یابد و زمینه شکوفایی اقتصاد عراق و بهره مندی ایران فراهم گردد.

وزیر دارایی عراق همچنین با اشاره به میراث غنی و ارزشمند کشورمان عنوان نمود: ما از ایده های ایران در زمینه های فنی و حرفه ای، تاسیس مدارس آموزش مهارتی، صنایع دستی و میراث فرهنگی استقبال می کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1288

به "مطالبات برق و گاز ایران از عراق پرداخت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطالبات برق و گاز ایران از عراق پرداخت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید