مسئولان موزه متروپولیتن نیویورک ظرفیت بازدیدکنندگان از موزه را کاهش می دهند

به گزارش ارانیوز، ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، مسئولان موزه متروپولیتن نیویورک ظرفیت بازدیدکنندگان از موزه را کاهش می دهند.

مسئولان موزه متروپولیتن نیویورک ظرفیت بازدیدکنندگان از موزه را کاهش می دهند

مسئولان موزه هنر متروپولیتن نیویورک اعلام کردند بدلیل شناسایی سویه امیکرون ویروس کرونا، شمار بازدیدنمایندگان از این موزه را به روزانه حدود 10 هزار نفر کاهش می دهند. در شرایط عادی و در طول فصل تعطیلات این موزه معمولا شاهد دوبرابر این آمار از بازدیدنمایندگان است.

در بیانیه این موزه نوشته شد: حفظ امنیت کارکنان و بازدیدنمایندگان اولویت اصلی ما است. کاهش تراکم جمعیت نخستین قدمی است که می توانیم در این راستا برداریم و کارکنان ما بطور ویژه کوشش نموده اند تا تغییراتی در بهبود شرایط سلامت عمومی و در عین حال باز نگه داشتن موزه ضمن حفظ امنیت تک تک نفرات ایجاد نمایند.

بعلاوه مسئولان موزه هنر بالتیمور اعلام کردند که بدلیل افزایش آمار ابتلا به ویروس کرونا تا 29 دسامبر این موزه را تعطیل می نمایند.

آمار ابتلا به کرونا در نیویورک در دو هفته گذشته تا بیش از 80 درصد افزایش داشته است.

موسسات فرهنگی اغلب متکی به عایدی دوران تعطیلات هستند. با این حال افزایش ناگهانی آمار ابتلا سبب شد تا بعضی از برنامه ها و اجراهای نیویورک تعطیل شوند. موزه ها نیز درحال اجرای بعضی محدودیت ها هستند. برای مثال گالری ملی هنر در واشنگتن و موزه بروکلین بعضی از تورهای حضوری را لغو نموده اند.

منبع: همگردی
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1707

به "مسئولان موزه متروپولیتن نیویورک ظرفیت بازدیدکنندگان از موزه را کاهش می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولان موزه متروپولیتن نیویورک ظرفیت بازدیدکنندگان از موزه را کاهش می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید