محسن نژاد و اسدی به مدال برنز رسیدند

به گزارش ارانیوز، به گزارش خبرنگاران، رقابت های رده بندی و فینال پنج وزن دوم مسابقات کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا در شهر دهلی نو هند در حال برگزاری است.

محسن نژاد و اسدی به مدال برنز رسیدند

بر این اساس در وزن 60 کیلوگرم مهدی محسن نژاد عصر امروز در ملاقات رده بندی با نتیجه 4 بر 3 آدیوس سلطانگالی دارنده مدال برنز دنیا از قزاقستان را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

وی صبح امروز پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 9 بر یک کرار البدهان از عراق را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی در مصاب با ژولمان شارشنبکوف دارنده مدال نقره دنیا از قرقیزستان با نتیجه 9 بر 2 مغلوب و راهی ملاقات رده بندی شد.

همچنین حسین اسدی نیز در ملاقات رده بندی وزن 67 کیلوگرم تسوچیکا شیمویامادا از ژاپن را با نتیجه 5 بر 3 مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت.

وی در دور نخست مقابل زین الدین قمراف از تاجیکستان با نتیجه 9 بر یک پیروز شد و در دور بعد عادیل خان ساتایف از قزاقستان را با نتیجه 8 بر صفر مغلوب کرد و راهی ملاقات نیمه نهایی شد. اسدی در این مرحله با نتیجه 5 بر یک مغلوب ریو هان سو قهرمان دنیا از کره جنوبی شد و به ملاقات رده بندی رفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 470

به "محسن نژاد و اسدی به مدال برنز رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محسن نژاد و اسدی به مدال برنز رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید