مایکروسافت همچنان روی ایموجی های سه بعدی برای ویندوز 11 کار می نماید

به گزارش ارانیوز، مایکروسافت سال گذشته آزمایش استفاده از ایموجی های سه بعدی در ویندوز 11 را شروع کرد اما نسخه نهایی نسل تازه ویندوز با ایموجی های دو بعدی عرضه شد. اما حالا این شرکت اعلام نموده که آن ها کماکان روی ایموجی های سه بعدی برای ویندوز 11 کار می نمایند. هنوز تعیین نیست که این ایموجی ها چه زمانی به دست کاربران می رسند اما همین کنار نگذاشتن آن ها، خبر خوبی برای هواداران ایموجی های سه بعدی محسوب می گردد.

مایکروسافت همچنان روی ایموجی های سه بعدی برای ویندوز 11 کار می نماید

اگرچه در ابتدا قرار بود ویندوز 11 با این ایموجی های مجذوب نماینده از راه برسند، اما مایکروسافت بدون ارائه هیچ توضیحی در نهایت از نسخه دو بعدی آن ها استفاده نموده است. بعضی اعلام کردند که احتمالا مایکروسافت به علت هماهنگی بیشتر ایموجی های دو بعدی در برنامه های مختلف چنین کاری انجام داده است. اما بعضی دیگر بر این باور هستند که احتمالا ویندوز 11 برای نمایش و استفاده از این ایموجی ها محدودیت هایی داشته و به همین دلیل متخصصین برای حل این محدودیت ها کوشش می نمایند.

در پست منتشر شده از طرف مایکروسافت به چیزهایی مانند کوشش برای منعکس کردن ویژگی های انسانی مانند چین و چروک و مدل مو در ایموجی ها اشاره شده است. بعلاوه در بخش دیگر این پست آمده که آن ها برای استفاده از ایموجی های تازه در برنامه هایی مانند مایکروسافت تیمز برنامه های ویژه ای دارند. گفته می گردد طراحان مایکروسافت برای سه بعدی کردن ایموجی ها از برنامه هایی مانند Adobe Illustrator، Cinema 4D، Font Lab، فیگما و دیگر برنامه های این چنینی استفاده می نمایند.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1401 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1740

به "مایکروسافت همچنان روی ایموجی های سه بعدی برای ویندوز 11 کار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکروسافت همچنان روی ایموجی های سه بعدی برای ویندوز 11 کار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید