طراحی دوبلکس ویلایی: لوکس ویلا، معرفی راهی مقرون به صرفه برای اجاره ویلا در کردان

به گزارش ارانیوز، کردان یکی از محبوب ترین روستاهای خوش آب وهوای اطراف تهران است. اگر در پی راهی مطمئن برای اجاره ویلا در کردان هستید، با این مطلب همراه شوید.

طراحی دوبلکس ویلایی: لوکس ویلا، معرفی راهی مقرون به صرفه برای اجاره ویلا در کردان

جهت دریافت خدمات طراحی دوبلکس ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

در این روزهای گرم تابستان، مرکز نشین ها به خوبی با دغدغه های روزمره درکنار آلودگی و شلوغی دست وپنجه نرم می نمایند تا روزگار خود را سپری نمایند؛ اما در روزهای آخر هفته یا بعضی از ایام خاص سال مانند تعطیلات چندروزه، مراجعه به یکی از منطقه ها مجذوب کننده و خوش آب وهوای اطراف تهران مانند دماوند، لواسان، شهریار و بعلاوه کردان، می تواند برای دوری از روزمرگی و ثبت اوقات خوش، برترین انتخاب باشد. در میان منطقه ها اطراف تهران، کردان یکی از محبوب ترین و مجذوب کننده ترین روستاها است که آب و هوایی بسیار دلنشین در این روزهای گرم دارد. اگر در پی راهی مطمئن برای اجاره ویلا در کردان هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

کردان، روستایی ییلاقی با ویلاهای مجذوب کننده

از تهران که راهی کرج شویم، بعد از میانگین یک ساعت به کرج خواهیم رسید؛ اما کافی است تا کرج را هم به سمت قزوین ترک نموده و بعد از چند کیلومتر، جهت ورود به روستای کردان را مشاهده کنید. به طور میانگین، در روزهای عادی هفته و زمانی که جاده تهران تا کردان فاقد ترافیک های سنگین باشد، یک ساعت طول می کشد تا از تهران به این روستای سرسبز و خوش آب وهوا رسید؛ اما در روزهای آخر هفته و به خصوص تعطیلات چندروزه که سیل عظیمی از تهران نشین ها راهی کردان می شوند، به لطف ترافیک های سنگین، این زمان یک ساعته گاه به بیش از دو ساعت هم خواهد رسید.

کردان یکی از روستاهای شمال غرب کرج و غرب تهران است که بخشی از شهرستان ساوجبلاغ به شمار می رود. تا پیش از دهه 80 شمسی و تقسیمات کشوری انجام شده، کردان بخشی از شهرستان چندار بود و از طرفی هم مرکز نشین ها چندان با طبیعت زیبای منطقه آشنا نبودند؛ اما رفته رفته بعد از آشنایی مردم با طبیعت زیبای کردان، مرکز نشین ها تصمیم گرفتند تا اوقات فراغت خود را در این روستا سپری نمایند؛ لذا یکی از چالش های بزرگ آن ها،اجاره ویلا در کردانو پیدا کردن اقامتگاهی متناسب با بودجه و سلیقه بود.

کردان بعد از اینکه در میان مردم محبوب شد، توجه سرمایه گذاران بسیاری را به خود جلب کرد تا با ساخت و ساز انواع ویلاها و اقامتگاه ها، احتیاج گردشگران برای اجاره ویلا پاسخ دهند و کردان، به عنوان قطب مالی شهرستان ساوجبلاغ تبدیل گردد.

اجاره ویلا در کردان و نکاتی که باید بدانید

همان طور که گفتیم، در کردان برای هر بودجه و سلیقه ای انواع اقامتگاه ها وجود دارد تا مردم می توانند از اقامتگاه های مقرون به صرفه قیمت تا ویلاهای لوکس و دیدنی با امکانات مجذوب کننده، برترین را انتخاب نموده و خاطرات خوشی را از سفر به این منطقه برای خود رقم بزنند. اگر در پی اقامتی مقرون به صرفه هستید،اجاره سوئیت در کردانبی شک انتخابی عالی خواهد بود. در روستای کردان، اقامتگاه های مقرون به صرفه قیمت بسیاری وجود دارد که شامل سوئیت های مقرون به صرفه قیمت یک خوابه و دوخوابه و ویلاهای عادی با امکانات مطلوب هستند.

اقامتگاه های مقرون به صرفه قیمت کردان به علت هزینه بسیار معقولی که دارند، هواداران بسیاری داشته و تقاضا برای اجاره آن ها بسیار بالا است و از طرفی، گردشگرانی هم که هدفشان از سفر، گشت و گذار در میانجاهای دیدنی کرداناست هم به سراغ اقامتگاه های مقرون به صرفه قیمت می فرایند تا بخش عمده بودجه در نظر گرفته شده را صرف گشت و گذار در روستا نمایند. لوکس ویلا همیشه پیشنهاد می نماید اگر در پی اقامتگاهی مقرون به صرفه قیمت در کردان هستید، از یک هفته قبل از تاریخ سفر، نسبت به رزرو آن اقدام کنید.

هرآنچه درباره اجاره ویلا استخردار در کردان باید بدانید

ویلاهای استخردار کردان مهم ترین علت معروف شدن این روستا در میان مردم هستند؛ به طوری که بیشتر مرکز نشین ها، کردان را با ویلاهای استخردار لوکس و مجذوب کنندهش می شناسند. در میان اقامتگاه های کردان، همیشه تقاضا برای اجاره ویلا استخردار بالا است و این تقاضای بالا باعث شده نرخاجاره ویلا استخردار کردانافزایش محسوسی را داشته و در میان اقامتگاه های گران قیمت منطقه باشد؛ اما جالب است بدانید افراد بسیاری هستند که حاضرند هزینه های قابل توجهی را برای اقامت در این ویلاها پرداخت نموده و خاطرات بی نظیری را از سفر به کردان در اوقات فراغت برای خود رقم بزنند.

ویلاهای استخردار کردان از امکانات مجذوب کنندهی برخوردار هستند که شامل میزهای فوتبال دستی و بیلیارد، باغ های سرسبز به همراه آلاچیق و باربکیو، سیستم های صوتی و غیره بوده و در بعضی از ویلاهای لوکس، علاوه بر استخرهای روباز یا سرپوشیده، سونا و جکوزی هم وجود دارد که تنها در روزهای سرد سال فعال هستند.

اجاره ویلا استخر آبگرم در کردان طی روزهای سرد سال

ویلاهای استخردار کردان یا دارای استخرهای روباز هستند یا دارای اسخرهای سرپوشیده و تعداد محدودی از ویلاها هر دو استخر را دارند. همان طور که میدانیم، روستای کردان با ارتفاعی 1,415 متری از سطح دریا و وجود کوه های مرتفع در اطرافش، منطقه ای ییلاقی به شمار می رود و در روزهای گرم سال زیر آفتاب سوزان، شاهد آب و هوایی مجذوب کننده و دلنشین در منطقه هستیم در حالی که با آغاز شدن فصل پاییز، کردان وارد سردترین روزهای خود شده و علاوه بر هوایی سرد و سوزناک، برف سنگینی هم در منطقه می بارد.

در روزهای گرم سال، افرادی که قصداجاره روزانه ویلا استخردار در کردانرا دارند به سراغ ویلاهایی مجهز به استخرهای روباز می فرایند تا از استخر آبسرد زیر آفتاب سوزان، نهایت لذت را ببرند؛ اما در روزهای سرد سال، هوای سرد منطقه به کسی اجازه نمی دهد وارد استخر روباز گردد. در ایام سرد سال، تمام ویلاهای استخردار روباز مجهز به استخرهای آبگرم می شوند تا لذت سفر به کردان و ورود به استخرهای آبگرم در هوای سوزناک منطقه را دوچندان نمایند. اگر در روزهای سرد سال در پیاجاره ویلا استخر آبگرم در کردانهستید، در نظر داشته باشید علاوه بر افزایش تقاضاها، بعضی از ویلاهای استخردار هم استخرهایی خود را غیر فعال می نمایند.

اجاره ویلا در کردان با پروتکل های بهداشتی لوکس ویلا

امروزه، یکی از چالش های بزرگ مردم در سفر به منطقه ها توریستی و محبوبی همانند کردان، پیدا کردن اقامتگاهی ضدعفونی شده است. لوکس ویلا به عنوان مرجع تخصصیاجاره روزانه ویلادر کردان و سایر منطقه ها توریستی اطراف تهران، همیشه سعی داشته تا با ارائه تنوع بالایی از انواع اقامتگاه ها، جوابگوی هر بودجه و سلیقه ای باشد و بعلاوه با ارائه برترین قیمت ها در کنار حذف واسطه ها و ضدعفونی کردن تمامی اقامتگاه ها پیش از رسیدن مسافر و تحویل کلید به او، تجربه بی نظیری را برای همه به ارمغان آورد.

منبع: کجارو
انتشار: 14 اسفند 1400 بروزرسانی: 14 اسفند 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1678

به "طراحی دوبلکس ویلایی: لوکس ویلا، معرفی راهی مقرون به صرفه برای اجاره ویلا در کردان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی دوبلکس ویلایی: لوکس ویلا، معرفی راهی مقرون به صرفه برای اجاره ویلا در کردان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید