قیمت نیسان کیکس وارداتی نامی خودرو اعلام شد ، مشخصات فنی کیکس تغییر کرد

به گزارش ارانیوز، قیمت نیسان کیکس وارداتی نامی خودرو در حاشیه رونمایی از محصولات نیسان تعیین شد. یکی از مسئولان این شرکت واردکننده در خبری اختصاصی به رسانه بیت ران اظهار داشت که این کراس اوور وارداتی قیمتی برابر با 2 میلیارد تومان خواهد داشت. نیسان کیکس پیش تر قرار بود با موتور 1.6 لیتری به بازار خودرو کشورمان وارد گردد. اما به علت سقف تعرفه های واردات خودرو، این موتور با یک نمونه 1.5 لیتری تنفس طبیعی جای خود را عوض کرد.

قیمت نیسان کیکس وارداتی نامی خودرو اعلام شد ، مشخصات فنی کیکس تغییر کرد
آنالیز قیمت محصولات نیسان در ایران را در کانال یوتیوب بیت ران پلاس دیدن کنید:

بیت ران - محمد فتح اللهی - قیمت نیسان کیکس نامی خودرو در بازار خودرو چین از 89 هزار و 800 یوان قابل خرید است. این رقم معادل 635 میلیون تومان است. قیمت مصرف کننده فول ترین نسخه این کراس اوور نیسان هم در چین 120 هزار و 800 یوان (854 میلیون تومان) است.

اگر تصور کنیم که نامی خودرو فول ترین تیپ این خودرو را برای بازار خودرو کشور انتخاب نموده باشد، همچنان اختلاف قیمتی یک میلیارد و 146 میلیون تومانی نسخه ایرانی با چینی آن غیر قابل توجیح است. این اختلاف به معنای آن است که یک شهروند ایرانی به علت وضع مالیات، عوارض، سودها و… این خودرو را 134 درصد از یک چینی گرانتر خریداری خواهد نمود.

اما چرا قیمت این خودرو را در چین مبنا قرار می دهیم؟ به علت آنکه مسئولین نامی خودرو در جریان رونمایی از آن اعلام کردند که بعضی از مدل های وارداتی نیسان از بازار چین تأمین خواهند شد.

نیسان کیکس وارداتی نامی خودرو به علت تعرفه پایین تر موتورهای 1.5 لیتری در ایران از چنین قوای محرکه ای بهره مند خواهد شد. این موتور که با کد HR15 در زیر درب موتور کیکس قابل مشاهده است، 122 اسب بخار در 6300 دور در دقیقه نیرو فراوری می نماید. گشتاور خروجی آن هم به رقم 143 نیوتن متر در 4400 دور در دقیقه می رسد.

نیرو و گشتاور موتور تنفس طبیعی نیسان کیکس به وسیله گیربکس XTRONIC CVT با قابلیت شبیه ساز تعویض شش سرعته به محور جلو آن منتقل می گردد.

از جمله امکانات رفاهی این خودرو می توان به دوربین 360 درجه، هشدار نقاط کور، هشدار خروج از خط، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، شش ایربگ، سامانه کنترل آغاز حرکت خودرو در سربالایی، سانروف برقی و… اشاره نمود.

کاتالوگ رسمی نیسان کیکس وارداتی نامی خودرو

قیمت نیسان سیلفی وارداتی نامی خودرو چقدر است؟

قیمت نیسان ایکس تریل وارداتی نامی خودرو معین شد

نامی خودرو 3 محصول نو نیسان برای بازار ایران را رسماً رونمایی کرد

ونوسیا D60 EV پلاس برقی با پیمایش 420 کیلومتری به وسیله مکث موتور رونمایی شد

آریزو 5 برقی سایپا با نشان سینوگلد معرفی گردید / نسخه تاکسی آریزو 5 برقی در سایپا

چانگان شنلان SL03 سایپا با 1200 کیلومتر پیمایش به تهران رسید

ری را برقی ایران خودرو رسماً معرفی گردید / همه چیز درباره نسخه EV ری را

منبع: بیت ران
انتشار: 24 آبان 1402 بروزرسانی: 24 آبان 1402 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1999

به "قیمت نیسان کیکس وارداتی نامی خودرو اعلام شد ، مشخصات فنی کیکس تغییر کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "قیمت نیسان کیکس وارداتی نامی خودرو اعلام شد ، مشخصات فنی کیکس تغییر کرد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت نیسان کیکس وارداتی نامی خودرو اعلام شد ، مشخصات فنی کیکس تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید