فروش Detroit: Become Human از 3 میلیون نسخه گذشت

به گزارش ارانیوز، جدیدترین بازی استودیوی کوانتیک دریم به فروش خود ادامه می دهد. این شرکت بازی سازی خبر داده است که Detroit: Become Human توانسته است بیش از 3 میلیون نسخه روی کنسول پلی استیشن 4 در تمام جهان فروش داشته باشد.

فروش Detroit: Become Human از 3 میلیون نسخه گذشت

دی ماه سال گذشته بود که سونی اطلاع داد بازی Detroit فروشی 2 میلیون نسخه ای داشته است؛ یعنی حدودا از سال گذشته تا امروز، بیش از یک میلیون نسخه به فروش کلی بازی اضافه شده است. این میزان فروش هم چنین بین بازی های کوانتیک دریم، پیروزیت بزرگی محسوب می گردد.

دو بازی قبلی این استودیو، که آن ها هم با تهیه نمایندگی سونی ساخته شده و به صورت انحصاری روی پلتفرم های این شرکت عرضه شدند، نتوانسته بودند چنین فروشی را حدود یک سال پس از عرضه تجربه نمایند.

بازی Heavy Rain که معمولا از آن به عنوان محبوب ترین و پیروز ترین ساخته کوانتیک دریم یاد می گردد، در سال 2010 روی پلی استیشن 3 عرضه شد و در سال 2013 فروش آن به سه میلیون نسخه رسید. البته این بازی در سال 2017 روی پلی استیشن 4 هم عرضه شد و این نسخه توانست مجموع فروش Heavy Rain روی پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4 را تا سال 2018 به 5.3 میلیون نسخه برساند.

بازی قبلی کوانتیک دریم یعنی Beyond: Two Souls هم تا سال 2018 توانسته بود مجموعا روی پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4 فروشی 2.8 میلوین نسخه ای داشته باشد.

بازی Detroit: Become Human قرار است به زودی روی کامپیوتر هم عرضه گردد و بازی های Beyond: Two Souls و Heavy Rain هم در حال حاضر روی پلتفرم کامپیوتر قابل تهیه هستند. مطمئنا استودیوی کوانتیک دریم با فروش این بازی ها روی یک پلتفرم جدید می تواند باز هم به فروش آن ها بیافزاید و به درآمدازیی از آن ها ادامه دهد.

استودیوی کوانتیک دریم چند وقت پیش اطلاع داد که به همکاری خود با سونی در ساخت بازی ادامه نخواهد داد و بازی های آینده این شرکت روی تمام پلتفرم های بازی عرضه خواهند شد. این اتفاق در پی سرمایه گذاری یک شرکت چینی در استودیوی کوانتیک دریم اجرا شده است؛ طوری که کوانتیک دریم این توانایی را پیدا نموده تا به صورت مستقل و بدون احتیاج به تهیه نماینده به ساخت بازی ادامه دهد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 116

به "فروش Detroit: Become Human از 3 میلیون نسخه گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش Detroit: Become Human از 3 میلیون نسخه گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید