از مبارزه با چاقو تا ماموریت های فرعی؛ اطلاعات جدیدی از بازسازی رزیدنت اویل 4 منتشر شد (بازسازی آپارتمان)

به گزارش ارانیوز، به تازگی مجموعه ای از اطلاعات تازه از بازسازی رزیدنت اویل 4 نظیر ماموریت های فرعی، مبارزه با استفاده از چاقو و غیره منتشر شده است.

از مبارزه با چاقو تا ماموریت های فرعی؛ اطلاعات جدیدی از بازسازی رزیدنت اویل 4 منتشر شد (بازسازی آپارتمان)

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

همانطور که ذکر شد یکی از تغییرات تازه رزیدنت اویل 4 ماموریت های فرعی است که به شکل علامت های آبی رنگی در اطراف هر منطقه دیده می شوند. این ماموریت ها شامل مواردی نظیر تحویل لاشه سه مار، ردیابی و کشتن یک سگ آلوده و مدالیون آبی از بازی اصلی می شوند. بازیکنان پس از تکمیل هر یک از ماموریت های جانبی به وسیله بازرگان درون بازی پاداش دریافت می نمایند.

از طرفی بخش هایی که در آن بازیکنان باید اشلی را همراهی نمایند نیز دچار تغییراتی شده است. بازیکنان حالا می توانند با فشردن دکمه R3 به اشلی بگویند که نزدیک آن ها بماند یا از آن ها فاصله بگیرد. هرچند او همواره بازیکن را دنبال می نماید. طبق گفته کارگردان کازونوری کادوی (Kazunori Kadoi)، این قابلیت برای این به بازی اضافه شده که بازیکنان او را در گوشه ای امن به صروت بی حرکت رها ننمایند. موردی که اغلب در نسخه اصلی اتفاق می افتاد. اشلی بعلاوه دیگر نوار سلامتی نخواهد داشت و در عوض زمانی که آسیب زیادی به او وارد گردد، به زمین می افتد. در این موقعیت بازیکنان باید با نگه داشتن یک دکمه او را احیا نمایند، اما اگر در این میان دوباره ضربه بخورد، می میرد.

بازی بعلاوه دارای پازل های دو نفره بیشتری خواهد بود که برای مفیدتر کردن حضور اشلی طراحی شده اند. به عنوان مثال در بخش هایی می توان به او یاری کرد تا روی یک سکو رفته و نردبان را پایین بیاورد یا به وسیله فضایی کوچک وارد شده و قفل دری را از طرف دیگر باز کند. خارج از بخش های مربوط اشلی، طبق اطلاعات تازه به نظر می رسد که یکی از اهداف اصلی کپکام این بوده که سعی کند تا بخش های QTE متعددی که در بازی اصلی وجود داشت را حذف نموده و مکانیک هایی را جایگزین کند که با گیم پلی مدرن بازسازی سازگارتر باشند.

یکی از راه های انجام این کار، استفاده از چاقو برای فرار از چنگ دشمن به جای فشردن متعدد X است. البته فشردن این دکمه همچنان یک گزینه است. از طرفی بازیکنان می توانند از چاقو برای پری کردن حملات دشمنان استفاده نمایند، اما به نظر می رسد که که چاقوها می توانند در طول زمان بشنمایند. البته بازیکنان می توانند چندین چاقو حمل نمایند و دوام و قدرت آن ها را به وسیله تاجر درون بازی بهبود بخشند. در این میان باید در نظر داشته باشید که پس از شکست دادن یک دشمن، کار او به خاتمه نرسیده است و باید با یک حرکت او را روی زمین از بین ببرید. در غیر این صورت دشمن ذکر شده دوباره قوی تر از قبل زنده می گردد.

لازم به ذکر است که بازی ظاهرا دارای شش طرح کنترلی مختلف خواهد بود یکی از آن ها همان کنترل نسخه اصلی بازی در سال 2005 خواهد بود. یکی دیگر از ویژگی های تازه بازی قابلیت انتخاب سریع سلاح و جابه جایی بین آن ها است که با آن بازیکنان می توانند تا هشت اسلحه، چاقو و مواد منفجره را انتخاب نموده و به سرعت بین آن ها جابجا شوند. جالب است بدانید که لیزری که در بازی اصلی برای هدف گیری سلاح از آن استفاده می شد نیز اکنون جای خود را به یک گزینه مدرن تر داده است. البته این لیزر در بازی وجود دارد.

بازیکنان بعلاوه می توانند مانند بازسازی های نسخه دوم و سوم رزیدنت اویل، با استفاده از باروت، برای سلاح های خود مهمات بسازند. در نهایت یک کمان کراسبوی تازه وجود دارد که بی سر و صدا شلیک می نماید و تیرهای آن را می توان دوباره استفاده کرد. این سلاح برای مخفی کاری گزینه جذابی محسوب می گردد.

بازسازی رزیدنت اویل 4 در تاریخ 24 مارس 2023 (4 فروردین 1402) برای پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس سری و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: VGC

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

28,080,000 تومان

مشاهده و خرید

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

12,750,000 تومان

مشاهده و خرید

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

2,120,000

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

1,780,000

تومان

خرید بازی کنسول

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 بهمن 1401 بروزرسانی: 15 بهمن 1401 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1904

به "از مبارزه با چاقو تا ماموریت های فرعی؛ اطلاعات جدیدی از بازسازی رزیدنت اویل 4 منتشر شد (بازسازی آپارتمان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از مبارزه با چاقو تا ماموریت های فرعی؛ اطلاعات جدیدی از بازسازی رزیدنت اویل 4 منتشر شد (بازسازی آپارتمان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید