ببینید؛ تریلر جدیدی از گیم پلی Wild Hearts منتشر شد

به گزارش ارانیوز، استودیوی اومگا فورس (Omega Force) به تازگی تریلری از بازی Wild Hearts منتشر نموده که روی فناوری کاراکوری (Karakuri) آن تمرکز دارد.

ببینید؛ تریلر جدیدی از گیم پلی Wild Hearts منتشر شد

این اولین قسمت از سری تریلرهای نو بازی با عنوان Monogatari محسوب می گردد. سیستم منحصربه فرد کاراکوری شامل مکانیسم های پیچیده ای است که از یک فناوری گمشده و قدیمی در بازی شکل گرفته است. کاراکوری به گونه ای طراحی شده که متنوع و چند منظوره باشد و به بازیکنان در نبرد و بعلاوه هنگام جمع آوری منابع مختلف و سفر در منطقه ها مختلف دنیا بازی رجحان های زیادی بدهد.

در ویدیوی نو بازی، مزیت کاراکوری در طول مبارزه به بازیکنان نشان داده می دهد. آن ها می توانند با یادگیری فرم ها و ترکیب های نو، بهتر از قبل خود را برای شکار آماده نمایند و شرایط مفیدی را برای مبارزه با جانوران غول پیکر بازی که کمونو نامیده می شوند، ایجاد نمایند. این سیستم، طرز تفکر سنتی بازیکنان را در خصوص مبارزه تغییر می دهد. آن ها باید یاد بگیرند که چگونه با پیچیدگی های نو در گیم پلی سازگار شوند، زیرا ترکیب های مختلفی از این فناوری در دسترس قرار می گیرد و از طرفی با یاری دیگر بازیکنان، سیستم های کاراکوری نوی نیز شکل می گیرد.

این اثر در سبک شکار هیولا است و به وسیله استودیویی ساخته می گردد که به خاطر بازی هایی نظیر سری Toukiden و Dynasty Warriors شناخته شده است. بازی در ژاپن فئودال و در منطقه ای به نام آزوما جریان دارد. این منطقه درگیر موجودات غول پیکری شده که وظیفه شما نابودی آن ها است. شما می توانید به تنهایی در دنیای پر زرق و برق بازی کاوش نموده یا آن را با حداکثر 2 نفر در حالت کوآپ تجربه کنید.

البته از آنجایی که در حالت کوآپ می توانید به ترکیب های متفاوتی از کاراکوری دست یابید، این حالت به نظر جذابیت بیشتری داشته باشد. لازم به ذکر است که الکترونیک آرتز وظیفه نشر این بازی را برعهده دارد.

بازی Wild Hearts در تاریخ 17 فوریه 2023 (28 بهمن 1401) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 آبان 1401 بروزرسانی: 30 آبان 1401 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1866

به "ببینید؛ تریلر جدیدی از گیم پلی Wild Hearts منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ تریلر جدیدی از گیم پلی Wild Hearts منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید