بازی اسپایدرمن پلی استیشن به کامپیوتر آمد؛ تریلر روز عرضه آن را ببینید

به گزارش ارانیوز، در نتیجه جدیدترین کوشش کمپانی سونی برای ورود بیشتر به عرصه رایانه های شخصی، نسخه بازسازی شده بازی اسپایدرمن هم اکنون روی این پلتفرم در دسترس قرار گرفته است.

بازی اسپایدرمن پلی استیشن به کامپیوتر آمد؛ تریلر روز عرضه آن را ببینید

این نسخه جلوه های بصری زیباتری را برای بازیکنان ارائه می نماید و در کنار شامل نرخ فریم نامحدود، پشتیبانی از نمایشگرهای فوق عریض، قابلیت ری تریسینگ، مجموعه ای از تنظیمات فنی و موارد دیگر می گردد. از طرفی گفته شده که این بازی برای کنسول استیم دک نیز کاملا بهینه شده است. استودیوی Nixxes Software در واقع به ساخت پورت رایانه های شخصی بازی یاری نموده است. یکی از برنامه نویسان این استودیو با نام هلزی وانک (Hilze Vonck)، که روی پشتیبانی بازی از نسبت تصویر فوق عریض کار نموده، در این باره می گوید:

از طرفی کوئن فرائون فلدر (Coen Frauenfelder)، مهندس نرم افزار ارشد استودیو شرح می دهد که یکی از دلایل پشتیبانی همه جانبه از نمایشگرهای فوق عریض، بازخورد مثبت جامعه بازیکنان در خصوص پشتیبانی از نسبت 21:9 در سایر بازی های رایانه شخصی است.

جالب است بدانید که نه تنها گیم پلی، بلکه بسیاری از کات سین ها نیز برای ابعاد ذکر شده تغییر پیدا نموده اند. کوئن در ادامه در خصوص چالش های این فرایند اعلام کرد:

فارغ از گیم پلی و صحنه های سینمایی بازی، مهندسان این استودیو بعلاوه اطمینان حاصل نموده اند که رابط کاربری و منوها نیز از نمایشگرهای فوق عریض پشتیبانی نمایند. در واقع هنگام استفاده از نمایشگرهای فوق عریض، می توانید موقعیت HUD را به طور کلی با توجه به سلیقه خود تغییر دهید.

در نهایت لازم به ذکر است که اسپایدرمن: مایلز مورالز نیز اواخر امسال برای رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. در این میان نسخه دوم اسپایدرمن به طور انحصاری برای پلی استیشن 5 در دست توسعه است. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: PlayStation.Blog

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مرداد 1401 بروزرسانی: 24 مرداد 1401 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1820

به "بازی اسپایدرمن پلی استیشن به کامپیوتر آمد؛ تریلر روز عرضه آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی اسپایدرمن پلی استیشن به کامپیوتر آمد؛ تریلر روز عرضه آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید